December 27, 2003
när det handlar om nya system brukar jag kolla på Komplett och DB
plocka ihop en så bra dator som möjlig som du har råd med på båda sidorna, jämför priser och vilken som är bäst i prestanda (komponenterna kommer nog skilja sig en bit).
Båda butikerna har olika komponenter som de båda kommer vara billigare än den andra på. Men DB har ett trevlig bonussystem som man kan få med bonusvaror på.
men mest är det pris och vilka varor som finns i lager som avgör vart jag lägger beställningen
December 27, 2003
kan inte säga så mycket om support, men jag har tidigare skickat in en processor på felsökning till Komplett, men det visade sig att det inte var några fel på den.
jag skulle ha betalat ca 250kr för felsökningen, ,men jag fick det tydligen gratis. (har inte fått någon faktura och när jag frågade hur jag skulle betala fick jag inget svar i deras svarsmail)
edit: en till. för ett par år sedan frågade jag vilken typ av S-Video kontakt man skulle ga till XFX 6600GT. två dagar senare fick jag ett brev på posten med typ 5 olika kontakter. gratis.
January 7, 2006
nvidiaamd wrote: men du akn låta den sitta kvar o sedan montera loss om den verligen är i vägen. voilket ej är troligt. eller så kan du rycka ut sladdarna till den där bak så slipper di den rent psykiskt fast den finns där fysiskt.
Jag misstänker att det handlar mer om att mangan_88 inte vill betala för något han aldrig kommer använda.
April 24, 2007
Hulto wrote: [quote=nvidiaamd]men du akn låta den sitta kvar o sedan montera loss om den verligen är i vägen. voilket ej är troligt. eller så kan du rycka ut sladdarna till den där bak så slipper di den rent psykiskt fast den finns där fysiskt.
Jag misstänker att det handlar mer om att mangan_88 inte vill betala för något han aldrig kommer använda.
japp men världen är ineta alltid det man vill att den ska vara
1 Guest(s)