October 27, 2002
Fyfan alltså nu är jag så förbannad...
För tre veckor sedan skickade jag tillbaka ett Sapphire Radeon9500pro för att bilden var korrupt... Och mycket riktigt fick jag garantibyte och idag kom ett kort till mig...
Jag hade skrivit till dem att jag krävde ett kort med minst samma prestanda....
Så vad får jag för kort? Ett GF4 Ti4200!!! ÖPPNAT till och med... fick inte med nån låda... luslästa manualer... öppnade CD-skivor...
alltihopa ihoptejpat i lådan det skickades i... [ingen fin låda]
Vad bör jag göra? Jag har skickat ett mail till dem men jag antar att de inte bryr sig ett skit om det...
Har en affär rätt att skicka ett så mycket sämre kort i ett sånt här ärende?
Nu är det jusom att jag beställde ett radeon9500pro och fick ett ti4200...
October 27, 2002
Man funderar ibland varför man väljer pris före någonting annat... snålhet måste vara min sämsta egenskap iaf:)
Klart jag är villig att lägga emellan om de skickar mig ett bättre kort...
Men men db är lite roliga... mitt förra kort pajjade i februari och då tog det 4 veckor att få ett nytt... och nu skrev jag också till dem att 7 veckor har dem haft mina kort under 6 månader...
innebär att jag suttit med ett TNT2 kort under nästan 2 månader av det halvår jag haft med dem att göra...
June 27, 2002
CasO wrote: någon borde fan ta och stämma DB... så trött på allt tjat om dem jävlarna... och det är helt sant... USEL service, DÅLIGA förpackningar (fick med nf7-s utan SKYDD).. och 5 dagar efter att jag har beställt den...
LÄNGE LEVE KOMPLETT
Ähh Komplett suger.
Tacka vet jag JMEData
1 Guest(s)