October 22, 2002
bloodman wrote: http://www.svartalistan.com tycker jag du ska anmäla dem till 🙂
LOL hur ofta e dem inte DÄR 8)
October 27, 2002
Uppdatering:
Konsumentvägledningen tycker att db.se har betett sig riktigt illa då de först uppgraderat gratis, och nu nedgraderar. Men det finns ingen rättslig punkt att gå på för att få igenom det.
Däremot så har jag rätt till att få alla tillbehör tillhörande kortet, manualer, ck-skivor och... låda...
Så nu ligger ett email och väntar hos db.se igen.
October 6, 2002
jag har skummat igenom tråden och måste säga att DB skött ärendet ganska hyggligt ändå.. Med vissa dåliga saker...
Du köpte ett 4200 som pajade..
du fick ett 9500 i utbyte... allt var frid och fröjd..
9500 pajade och du fick återigen ett 4200...
Helt OK med tanke på att det var ett sådant kort du betalade för..
Det dåliga skulle jag vilja påstå är att kartongen var skadad och att kortet var använt sedan innan...
Du har i alla fall rätt till en hel kartong och ett fullt fungerande kort, även om det inte är nytt...
Skönt att det löste sig till slut i alla fall...
October 27, 2002
Nattmannen: en sak som jag missat att skriva eller du missat att läsa, vet ej... Att de bytte till 9500pro i vintras var för att jag bad om det, och att jag skulle lägga en mellanskillnad. Nu tog de ingen mellanskillnad... Vilket var både bra och dåligt!
Bra eftersom jag fick ett bättre kort "gratis" 🙂 Och dåligt för att de inte registrerade en mellanskilllnad... Då hade detta aldrig hänt...
December 2, 2002
Det är ju bara otur, jag har aldrig hafft problem, men iofs så verkar jag ha lite tur 😀
Som tex när Mx500 var precis helt nyutsläppt så hittade jag en sida som sålde den för 300:- då den kostade typ 5-600:- på alla andra sidor, jag läste lite recensioner om sidan och det var typ 50pers som sa att det vara var skojjade och ruerier hela skiten 😛 men jag beställde ändå och tänkte "äh, de går nog" och tre dagar senare hade jag min Mx500 😛
kanske lite tur ibland 😉
1 Guest(s)