September 7, 2001
datorbutiken har jag alldrig haft problem med men däremot itbutikken.dk vilket jä**a skit ställe när man frågade om produktern innan köp va dom sååååå engagerade å hjälpte en å svarade på mail direkt.
men efter jag fick hem mitt kort så pajjade det efter 2 dagar så jag skickade tillbaka det å ville få det utbytt eller lagat.
det va den 22 februari å jag har inte fått tillbaka det en.
dessutom så svarar dom inte på mina mail längre knappt å när dom har svarat så har det varit så kortfattat att man inte har blivit nå klokare för det.
så handla INTE från http://www.ITBUTIKKEN.DK för dom suger.
har suttit utan dator i snart 2 månader fyyyyfaaaaaaaaan.
*grrrrr*
December 2, 2001
Beställde en hel dator därifrån! Chassi och allt! Frakten var inte farligt dyr! Har inte haft ett enda problem och kommer inte att få heller! Datorbutiken?
Gimme a "B , E , S , T"
[ Detta Inlägg ändrades av: RobbanColeman den 2002-05-14 09:18 ]
March 15, 2002
On 2002-04-05 08:59, zippa wrote:
Heee, vänta tills ni får problem med en hårdvara då kommer ni att se vad datorbutiken går för. Så fort dom har såld sin grej så skiter dom i kunden, tro mig jag vet!-T.J
Jag skickade tillbaka ett defekt moderkort och det var absolut inga problem de betala frakt och det tog bara några dagar innan det kom ett helt tillbaka och det funkar hu fint som helst och de är också väldigt trevliga om man ringer supporten.
April 10, 2001
hmm, skickade mitt Moderkort till dem för service/utbyte. Det tog 2 veckor för dem att ens kolla om det var trasigt som jag sa. (postade inte) sen tog det ytterliggare 4 veckor innan jag fick mitt utbyte. tillsammans med frakt osv. så va jag utan kortet i 2 månader... det suger. är det garanti, så är det. då skall det inte ta 2 månader.
May 14, 2002
Använder du minnet som prolle nu eller hur menar du?
Utveckla det hela.
hej
On 2002-04-01 20:30, [NH] WIGGER wrote:
Jag har haft "lite" dispyter med dom också ang en prolle, men dom löste det på ett fredligt sätt genom att ringa mig en kväll (Helt oväntat) och prata med mig om problemet och det känndes för en gångs skull som att ett stort företag lyssnade på en. Det hela löste sig med att dom skickar ett 256ddr minne till mig gratis.
Kommer nog imorgon för det skickades i onsdags.Det kallar jag för mycket bra service!
December 4, 2001
On 2002-04-08 11:32, gamma^ray wrote:
datorbutiken har jag alldrig haft problem med men däremot itbutikken.dk vilket jä**a skit ställe när man frågade om produktern innan köp va dom sååååå engagerade å hjälpte en å svarade på mail direkt.
men efter jag fick hem mitt kort så pajjade det efter 2 dagar så jag skickade tillbaka det å ville få det utbytt eller lagat.
det va den 22 februari å jag har inte fått tillbaka det en.
dessutom så svarar dom inte på mina mail längre knappt å när dom har svarat så har det varit så kortfattat att man inte har blivit nå klokare för det.
så handla INTE från http://www.ITBUTIKKEN.DK för dom suger.
har suttit utan dator i snart 2 månader fyyyyfaaaaaaaaan.
*grrrrr*
Så dem är kassa? Vad beställde du för nåt? Tänkte beställa därifrån om en vecka eller så... Är det nån mer som blivit missnöjd av itbutikken.com? Verkar va en bra sida annars...
October 8, 2001
har beställt från DB 3 gånger.
inga som hellst problem, det har gått snabbt för dom att skicka iväg grejjerna när dom varit gröna, även blå.
det enda varit posten som varit lite seg för attj ag bor upp i norr.
sen har inga grejjer varit defekta ennu som man har ju inte fått uppleva servicen, än så länge blir det DB för mig också om ingen har billigare.
February 4, 2002
Datorbutiken har skött sej väldigt bra Snabba leveranser och returärenden Mitt Epoxkort gick sönder och jag hade ett nytt på 2veckor inget strul alls Däremot
TJ Computer ger jag inte många kronor för
Beställde datorprylar från dom 2 Februari och har fortfarande inte fått allt Visst det kan ju va grejjer dom inte har i lager men att vänta över 3 månader är i mesta laget Har mejlat dom flera gånger och oftast svarar dom efter ca 1vecka eller annars svarar dom inte alls
December 4, 2001
On 2002-05-15 01:10, jan-e wrote:
nu sist beställde jag ett ljudkort o ett 128Mb:s minne. Skickade in beställningen i Söndagskväll och idag (Tisdag)hämtade jag ut på posten.
Helt ok tycker jag!
Det är väl Onsdag idag? 😀
Hehe... skämta bara, jag förstod vad du menade.
[ Detta Inlägg ändrades av: Kid Rock den 2002-05-15 14:27 ]
1 Guest(s)