February 13, 2003
Jag beställde en Athlon XP2200+, men jag ångrade mig sen. Jag beställde en XP2400+ istället. Det har gått en mycket lång tid nu sen jag beställde och jag blev sur och skulle avbeställa.
När jag klickar "skicka" så kommer det ett mail att en XP2200+ har skickats!!!
Jag blir flyförbannad och mailar dom efter jag suttit 30 minuter i telefonen i väntan på att få prata med någon. I mailet stod det ungefär:
Jag kommer inte ta imot paket, för det är inte det jag har beställt. Jag har suttit i kö i 30 minter på eran support för att få avbeställa.
Detta är vad som kommer:
Jag förstår inte hur du kan ha suttit i kö på vår support eftersom vi aldrig har
nån kö där. Slog du verkligen 0900-20 20 220?
Om du slog 046-238130 så är det inte till vår support utan till vår kundtjänst.
Där kan det vara kö.
Vid ej utlöst försendelse debiteras 10% av varornas värde, dock minst 80:-
exkl moms (100:- inkl moms) samt kostnader för leverans tur och retur.
0900-20 20 220 kostar 9:90kr/minut!! Vem fan ringer det? Jag ringde såklart det andra nummert....
Jag fullständigt hatar datorbutiken nu. Dom kanske är billigast, men dom är helt klart SÄMST! EXTREMT dålig kundservice och dom tar lååååång tid på sig.
Detta är en butik jag aldrig mer handlar på och jag rekommenderar defenetivt inte denna SKITBUTIK!
Ursäkta grammatik- och stavfel... är mycket sur nu.
February 10, 2003
jag har då aldrig fått dålig support på db men det kanske beror på att det är pappa som köpt genom sin firma lr genom universitetet 😀
dom kanske diskriminerar vanligt folk ? :/
Sartic det kanske stog att dom hade varan i lager men det kan varit så att den tagit slut under dagen och dom uppdaterar inte sidan hela tiden så..
står tom det på deras hemsida har jag för mig
May 23, 2001
Har du gjort en orederändring så får du en bekräftelse på det, har du inte fått det så är det upp till dig att ta kontakt med DB och se till att orderändringen verkligen går igenom.
Men eftersom du säger: "Det har gått en mycket lång tid nu sen jag beställde och jag blev sur och skulle avbeställa."
Så verkar det ju inte som att du har haft koll på det hela?
Man kan tycka vad man vill om leveranstider från DB men jag har aldrig haft problem med deras support eller orderändringar, sen att man slipper fraktkostnaden om man har ett garantiärende tycker jag är ett plus.
1 Guest(s)