February 3, 2002
e ju upp till var och en om man vill betala för att skicka tillbaka en sak som e sönder.
Jag gör det inte och kommer inte att göra det heller.
Varför ska man betala för att skicka tillbaka något som har gått sönder och som det finns garanti på?
det gäller bara att kunna snacka för sin sak. men det förstår du inte tydligen. det tar inte mycket längre tid än när du ringer och säger att det gått sönder, eller hur.
Försöker man inte så får man ju skylla sig själv
June 27, 2002
Till saken hör att jag alltid har fått full service på DB + att de har bättre priser+ bättre sortiment.
Och till saken hör också att jag är en sån som skulle ringa och be dem skicka fraktlapp ja men det finns faktiskt jävligt många som ser till det som står och tar det som att det inte går att skicka utan att betala frakt.
December 2, 2001
Redfaction wrote: Till saken hör att jag alltid har fått full service på DB + att de har bättre priser+ bättre sortiment.
Och till saken hör också att jag är en sån som skulle ringa och be dem skicka fraktlapp ja men det finns faktiskt jävligt många som ser till det som står och tar det som att det inte går att skicka utan att betala frakt.
Humm jo DB har man ju hört saker om..
Jag beställer inte prylar som kan gå sönder så att man måste rekalmera dom från DB, inte för att jag själv behövt reklamera något där men bara att hjälpa min kompis med att få gräjer utbytta därifrån har avskräckt mig från att beställar mer hos dom.
Att man måste betala frakten från kompett har jag aldrig behövt göra.. Lägga ut för resan dit sen har det aldrig varit några problem att få tebax pengar för det. Visserligen har jag bara beställt/returerat som företagskund men de ska nog inte göra någon skillnad.
Jag tycker alla butiker är värda en chans och bränner dom den så är den brännd och den har db brännt mer än väl, de är min filosofi iaf 🙂
December 4, 2001
Asså allvarligt komplett.se har juh en skitbra utbud på produkter som dem har bra priser på samt att de har en skitbra returavdelning! Beställer man från komplett.se tar det max 2dagar innan man har varan om det står att den finns på lager. Saker som man skickar tillbaka kommer tillbaka på nolltid och dem betalar alltid frakten för mig/mina vänner när vi har haft fel på våra produkter! Kommer ihåg varför jag sluta beställa från DB det var pga när man beställde något så fick man det typ 2veckor efter att man beställt och då stod det hela tiden att allt fanns på lager! Sen så tar det 2månader när man skickar tillbaka något till deras returavdelning.
/TML
February 22, 2003
jag vill bara rekomendera http://www.dataparadiset.com dom har grymma leverans-tider...
1 Guest(s)