April 1, 2001
Jag beställde nyligen ett chassi från datorbutiken som de har på lager. Det har gått flera dagar och de har inte ens skickat iväg chassit än! Varför är dom så slöa med det när dom ändå har grejerna på lager!?
Jag har handlat mycket på komplett, och därifrån skickar de paketet samma dag man beställer om man gör det tidigt på dagen (förutsatt att de har sakerna på lager).
January 4, 2003
bloodman wrote: för att datorbutiken är den sämsta butik som finns.
är dom?
en polare beställde från komplett, tog typ lite över tre veckor innan han fick datordelarna. och sen var det fel på en dator. så då fick han returnera det. sen sammanlagt väntade han kanske två månader innan han fick tillbaks det. då fick han ETT nätagg. resten hade dom inte skickat.
någon som har haft ngn liknande ?
May 23, 2001
Jag skulle ändra en grejj typ 4 timmar efter jag beställt då hade mitt paket redan packats....
Din order med ordernummer ********* har gått till packning idag 2002-12-26 klockan 21:24.
Ändå fick jag inte paketet förens idag, dock så hade inte jag företags paket, men nogfan va de snabba med att på nu för engångs skull när jag kom på att jag behövde CD-R skivor oxo....
September 27, 2002
Jag har bara bestält 3 saker på Internet 😉
Första gången från komplett.se Modekort, procesor, mine, hd, gfx, chasi
tog 3 dagar innan jag hade det hemma
Andra gången: Från Gtek Fläktar och lite roligt tog 3-4 dagar
Tredje gång: Xperince.se tog 2-3 dagar ... fick fel prylar fick hota med ARN innan de insåg att de måste skikca nya saker... fick då med lite xp gibligers som mamma slängde direkt trode det va skräp :/
July 14, 2002
Även om jag nu inte är så där jätteimponerad av datorbutikens leveranstider så måste man ju ändå ta lite hänsyn till att det är en massa helgdagar just nu.
Dom anställda gör väl samma sak som många här på forumet, ligger hem och drar en skinnbanjo medans dom äter choklad och dricker must. 😀
1 Guest(s)