March 29, 2003
keffing wrote: förut när jag var inne på kylning.com inne i stan så var det en brud i kassan som inte fattade ett skit av vad jag snackade om... fick liksom säga 17 gånger att jag ville ha en sån där låda som man stoppar strömsladden i...
hehehe, var det kanske samma brunett (?) som stod där stort som ett frågetecken och smilade lite oskyldigt när jag var där och skulle köpa ett par fläktar 🙄 😛
October 12, 2002
December 22, 2002
Patric08 wrote: Se dock upp med Sekvencia. Köper du en produkt där, och inte är nöjd med den/vill lämna tillbaka den, så får du inte pengarna tillbaka. Utan du får ett tillgodokvitto.
Sant jag köpte ett paket högtalera tog 3månader att lämna tebax :S gillar inte dom.. dom kan jue inte ens svenks :S
- MSI Z97 GAMING 5, Socket-1150
- Intel Core i7 4790K 4,0GHz
- Inno3D iChill GeForce GTX 980 4GB
- Kingston SSDNow V300 120GB (2 st)
- Corsair Hydro H110 (Water cooling)
- HyperX Beast 16GB 2400MHz
- Chieftec Nitro 88 850 W modular
- Corsair Carbide Air 540 Cube Case + 7 fans inside the case.
- Seagate 2 TB
- Seagate 1 TB
- 300GB Western Digital VelociRaptor ICE
- Fancontroller
- Harman & Kardon Soundsticks II
- Steelseries Apex RAW
- Samsung 27 inch 3d monitor 120 hz
- BenQ 32" LED BL3200PT Quad-HD
July 13, 2002
Rogue wrote: [quote=Patric08]kylning.com ---> Karlbergsvägen 20. (T-Odenplan)
gigadata.se ---> Fleminggatan 20 nånting. (T-Rådhuset)
Computercity ---> Kungens Kurva.
Ofan har kylning.com butik i stockholm 😀 Härligt ...
Kände likadant:D Traskade runt vid odenplan (går nämligen skola där) då jag såg en spacad skylt med "haxxor" liknande bokstäver (till skillnad från vanliga tråkiga skyltar) och visst faen var det kylning.com 😀 Lite besviken dock, de har ofta inte sakerna man vill ha inne, ring och kolla först innan du går dit.
March 5, 2002
Skärholmen | Maxim wrote: [quote=Patric08]Se dock upp med Sekvencia. Köper du en produkt där, och inte är nöjd med den/vill lämna tillbaka den, så får du inte pengarna tillbaka. Utan du får ett tillgodokvitto.
Sant jag köpte ett paket högtalera tog 3månader att lämna tebax :S gillar inte dom.. dom kan jue inte ens svenks :S
och det kan du? 😀
July 13, 2002
Smirnoff wrote: Sen också handla aldrig hos kineser deras produkter är alltid av lägsta kvalite som går och hitta...
Finns en butik precis brevid mig (http://www.bantogetdata) som ägs av en kines familj, de är trevliga men det är svårt att uppfatta vad som sägs då alla "R" blir typ "AL", frågade dem om min processor för ett tag sen, fick detta svar.
"Vaal köpte du den häal procezzoaln"
Jag tackade bara för mig och gick... blev för svårt att inte börja råflina 😀 Men som sagt, trevliga är dom.
3 Guest(s)