January 1, 2003
elvis8212 wrote: Någon som rekommenderar någon gooo datorstol?
Stokke Wing Balance, har en på jobbet och en hemma.
Båda är köpta för ca 13 år sedan...
November 9, 2002
AakeTraak wrote: [quote=elvis8212]Någon som rekommenderar någon gooo datorstol?
WTF?!!?? knappt man ser vad som e assdynan på den dära ju, ser inte så skön ut enligt mig, menmen, skenet kanske bedrar 🙂
February 1, 2002
Köpte en stol på en möbelaffär, har glömt vad den heter 🙁 den kostade 999:- o är extremt skön! det är typ chefsstol.. lagom mjuk och hög och bred rygg.
Dock saknar jag att kunna låsa den i valfritt läge när man lutar sig bakåt... har iof fixat det själv men..
Skulle behöva en till stol och skulle kunna tänka mig lägga ut par tusen.. vad köper man då?
September 12, 2001
Dom är oehört bra...klart annorlunda om inte annat.
January 1, 2003
Xuestor wrote: [quote=AakeTraak][quote=elvis8212]Någon som rekommenderar någon gooo datorstol?
WTF?!!?? knappt man ser vad som e assdynan på den dära ju, ser inte så skön ut enligt mig, menmen, skenet kanske bedrar 🙂
Jag har suttit på den i 13 år så antingen är den skön eller så är jag en fakir...
March 10, 2003
Jysk har även en som jag anser bättre än "Chef" modellen.. det är den jag sitter på.. och den kallas "Direktör".
Skillnaden är tjockare dyna, smulan hårdare (innan man suttit in den dvs.) & lite högre ryggstöd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 3, 2001
Den sitter jag i. 🙂
Köpt på Biltema
Fungerar mycket bra och är najs att sitta i.
November 21, 2003
haha.. läs på sidan: "En okonventionell arbetsstol, med hjul och svängfunktion. Stolen har en justerbar gasfjäder i två olika höjder och passar för en mängd olika aktiviteter."
jadu.. Behövs det sägas mer?
Den passar till andra trevligare saker än att sitta vid burken oxa.. (Ne usch vad tråkig humor jag har ibland.. suck)
Annars så tycker jag du ska ha en Verksam från Ikea.. kostar kanske 2000 ca.. finns armstöd oxa. Mycke fin.. suttit i en sådan i 2 år nu..
1 Guest(s)