February 28, 2005
Jo är i jakt efter en skön "fåtölj" till min dator.. den jag sitter på nu e förjävlig får ont i ryggen efter 1 timme....vill inte ha en "stol" liknade form utan mer soft...;) den ska alltså täcka hela ryggen o upp till nacken samt att den ska ha handstöd...;)
Priset bör ligga runt ~500:- då jag vet att man kan hitta sköna för det priset.. 😛
tack....
November 27, 2003
Tyvärr så kan jag säga från min egen och min brors erfarenhet att vill du ha en stol som håller så ska du gå upp runt en tusenlapp i pris. Amnars kommer du att få byta ut din stol efter 6-18 månader iaf. Jag har använt bra många och den enda som hållit är den som jag öppnade upp plånboken för.
//Andreas
February 28, 2005
Delph1 wrote: Tyvärr så kan jag säga från min egen och min brors erfarenhet att vill du ha en stol som håller så ska du gå upp runt en tusenlapp i pris. Amnars kommer du att få byta ut din stol efter 6-18 månader iaf. Jag har använt bra många och den enda som hållit är den som jag öppnade upp plånboken för.
//Andreas
ok men ge mig några tips..oavsett pris..men inte allför dyrt..:P 😉
November 27, 2003
Gilgamesh wrote: [quote=Delph1]Tyvärr så kan jag säga från min egen och min brors erfarenhet att vill du ha en stol som håller så ska du gå upp runt en tusenlapp i pris. Amnars kommer du att få byta ut din stol efter 6-18 månader iaf. Jag har använt bra många och den enda som hållit är den som jag öppnade upp plånboken för.
//Andreas
ok men ge mig några tips..oavsett pris..men inte allför dyrt..:P 😉
Jysk har till bra priser, men då är kvalitén därefter som jag skrivit innan. Även IKEA har alternativ. De är alla ganska lika.
//Andreas
2 Guest(s)