February 3, 2002
September 12, 2001
Men vilket struntprat..så gott som alla säljer samma grejor som DB gör..det kan ju vara ren och skär otur eller klåfingrighet som har gjort att grejorna har fallerat.
Har själv köpt en hel del prylar från DB,Dustin,komplett,Gtek och TJ computer..har inte råkat ut för några trasiga prylar någongång.
February 11, 2001
Hmm. Har lite delade meningar om DB och Komplett.se
Om DB kan jag säga så att en butik här i staden har råkat ut för lite otrevliga grejer. Folk i staden har beställt processorer från DB och bett butiken här montera åt dem för en symbolisk summa. Till sin förskräckelse så har de då varit pajade. DB säger då "Det har ni vållat själva". Det hände SJU ggr förra året och jag tvivlar starkt på att de i butiken är så pass klantiga så de vållat skadan. Jag känner flera av dem och de är minst sagt inte några klantrövar. Enda lösningen har varit och ta upp saken med tillverkaren själv. Alltså detta har gällt CPU:er..
Komplett.se vill jag knappt försöka kommentera.
Låt mig säga "FEM månader", "FYRA felleveranser", "TVÅ trasiga produkter vi leverans" och EN korrekt produkt i den sista leveransen. Som något plåster på såret efter FEM månaders trubbel med tillbaka skickningar, icke fungerande dator och andra problem, därav ekonomiska, så fick jag ett pack brännbara CD skivor.
Det är SKAMM vill jag säga. Varför kan inte folk vara lite mer tillmötesgående istället för att bara snäsa av?
2 Guest(s)