October 27, 2002
ilg@dd: varför kontaktar du dem inte? Om de vägrar ersätta med ett likvärdigt alt. bättre kort är det bara för dig att anmäla till allmänna reklamationsnämnden!
February 25, 2003
Jag handlar av både DB och Komplett, har dock haft tur att inte nåra prylar gått sönder. Det enda jag kan klaga på e DBs långsamma utskick, jag vill inte se min order undanlagd i 3 dagar utan att skickas till mej. Idag vill alla ha sina prylar fortast möjligt, så e det brottom beställer jag aldrig från DB för det har aldrig funkat för mej iaf (köper för drygt 25K per år).
February 12, 2003
Har också haft problem med Datorbutiken...
för det första så satte jag ihop en dator hos komplett åt min farfar... fick den monterade och fraktad till sig / oss på 3 dar.
nu beställde jag åt min farbror en dator på db eftersom dom har avbetalning... han fick skriva på ett papper har skickat in det... och nu så är alla grejorna inne .. har vatt i över en vecka och inte fan har dom monterat / skickat skiten... så dålig stil inte fan ska man behöva vänta en, två veckor på att få skiten monterad ... neh fy fan säger jag för db.
MetaL - P4 @ 2GHz ][ 512 DDR ][ Geforce4 Mx420 @ 315/400 (Suger) ][ Logitech Mx700 ][ Allt annat ej nämnvärt...
2 Guest(s)