February 11, 2002
jag har beställt min dator och har nu väntat fyra dagar har skickat otaliga orderunderlag och nu har dom lagt undan allt utom mus och tangentbord.....hur svårt kan det vara och hitta en standard mus,och internet keyboard stod att musen skulle komma i lager den 19:e 😛 aja bara å vänta.........
May 9, 2001
Snacka om rastlösa personer.
Kom och tänka på när jag beställde några skivor från CDON för ett år sedan. Jag hade beställt 4 skivor. 3 av dem fick jag efter 3 veckor. Den sista skivan tog yttligare 2 månader på sig att droppa ner i postfacket. Det tog drygt 3 månader innan jag fått alla skivor. Jag hade glömt bort att jag skulle få en till så jag blev glad när den kom.
August 23, 2001
När jag beställde tog det 3dar och supporten tog maila tog det 4min så jag kan inte klaga på DatorButiken...Trevlig personal va det också när jag ringde...
=============================================
Jag kan int klaga
No money, No Computers
[ Detta Inlägg ändrades av: (grove^hand) den 2002-02-16 09:30 ]
June 18, 2001
August 20, 2001
db har varit helt super när jag hanlat där, det har iofs alla ställen förutom gtek( strul med posten iofs) och http://www.itbutikken.dk ( extremt mongo/horiga, + att dom är danska )
April 15, 2001
On 2002-02-16 22:17, sLAN wrote:
http://www.itbutikken.dk ( extremt mongo/horiga, + att dom är danska )
Stämmer! Vägrade hjälpa mig via e-mail, tvingade mig att ringa till deras tekniker 🙁
[ Detta Inlägg ändrades av: Ranta den 2002-02-16 22:51 ]
January 30, 2002
tycker ändå att Db.com ger bra service. Fick förvisso vänta ngn vecka sist när jag beställde delarna till min uppgradering av datorn men detta pga att jag beställde en processor som råkade ta slut hos dem. Men supporten tycker jag inte det är ngt fel med. fick svar på min mail rätt så snabbt.
Om det tar sån tid med att få tangentbord o mus kan du ju avbeställa detta o köpa där du bor istället.... brukar ju inte vara så dyrt.
April 3, 2001
Jag har beställt en komplett burk..
athlon XP1600+ GF3 ti200 mm
alla varor var gröna (A) eller Blåa (B)
Och nu har jag väntat 2 veckor.. skickade ett e-mail till dom på [email]info@datorbutiken.com[/email] och ännu inte fått ngt svar..
Provade det här automatiska systemet dom har på hemsidan där man ska kunna kolla vilken status ens paket har.. det hade inte hänt någonting! Aja man får väl vänta å se.. Jag har ju dessutom förbetalat 11500:- så man blir ju lite orolig.. heheh..
December 5, 2001
Jag tror inte de bryr sig om du redan har betalat...
Jag har också betalat i förväg och nu svarar de inte på mina mail, jag menar, varför skulle de, de är billigast och de har redan genomfört köpet liksom..
Kass mentalitet iofs, Sverige har ju bara 8 miljoner invånare (drygt) så till slut kommer de ju inte ha några kunder kvar...
//Anders.
April 3, 2001
On 2002-02-18 08:51, UnderDOG wrote:
Jag tror inte de bryr sig om du redan har betalat...
Jag har också betalat i förväg och nu svarar de inte på mina mail, jag menar, varför skulle de, de är billigast och de har redan genomfört köpet liksom..
Kass mentalitet iofs, Sverige har ju bara 8 miljoner invånare (drygt) så till slut kommer de ju inte ha några kunder kvar...//Anders.
Det måste nog va så.. 😐 Fan den där hundingen exktra om man ta postförskott söp jag upp istället = *sucka*
Jag tror jag aldrig mer kommer handla från datorbutiken.. Leveranserna är sega, Portot är skyhögt!, Dålig support osv.. man känar absoulut ingenting att beställa därifrån.. bara en massa problem!
July 6, 2001
On 2002-02-14 22:02, rsastin wrote:
Snacka om rastlösa personer.Kom och tänka på när jag beställde några skivor från CDON för ett år sedan. Jag hade beställt 4 skivor. 3 av dem fick jag efter 3 veckor. Den sista skivan tog yttligare 2 månader på sig att droppa ner i postfacket. Det tog drygt 3 månader innan jag fått alla skivor. Jag hade glömt bort att jag skulle få en till så jag blev glad när den kom.
en kompis till mig beställde några skivor från CDON, 1 av skivorna fick han efter 6 månader.. då hade han redan köpt skivan på annat ställe och sket i att betala till CDON, vad jag vet så har han inte betalat den skivan än idag.. (detta hände för något år sedan)
May 30, 2001
Någon som fått problem med returer och db.com?
Db´s returhantering är den sämsta jag stött på någonsin. Alla som fått fel vara och fått skicka tillbaka den förstår nog vad jag menar... Inte lätt att följa alla deras regler de kräver kunden skall. Att vara tvungen att begära att inte stå för fraktkostnaden är ju sjukt. Gör man allt de kräver en på så fort som möjligt tar det minst 4 dagar innnan man "får" skicka tillbaka det som kommit fel..suck suck..
2 Guest(s)