December 6, 2001
Har varit med om en vän till mig som samtidigt som jag inhandlade ett paket för att kunna sätta i hop sin maskin .. jag var lite ivrigare så det fick koste några 100 lappar extra när jag kunde hämta ut det direkt på inetdata.
Han i sin tur beställer likadant prylar från datorbutiken.com
Det tar han nästan 2 månader innan han lyckas få allt . sätter ihop det funkar bra ... ca 2 dagar .. sen går han cpu åt skogen.. Han får skicka in den med massa krångel och ska få en ny inom hör & häpna 2 -3 veckor ???? för en pryl dom har i lager ??
själv har jag på inetdata alldrig haft problem när något krånglat man åker ner förklarar problemet dom kontrollerar man får nytt..
May 21, 2002
ja db är den sämsta online butik som finns.
handla på http://www.komplett.se otroligt bra service har dem.
May 31, 2002
Jag väntar fortfarande på min jävla retursedel från dem. Fick returen bekräftad tidigt i måndags. Torsdag idag och fortfarande ingen lapp i brevlådan 🙁 Det ska ju för fan gå på en dag att skicka ett papper genom sverige.
En polare fick vänta flera veckor på sin.
DB=ghey
July 11, 2002
Säga bara komplett.se! är bäst!
Tummen upp för dom här sakerna hos komplett
komplett.se
+Priserna
+Veckanserbjudande
+nästan alltid varan i lager
+Support service
-lite för få produkter bland mobbos, minne, skärmar
Db.com
+ Billigast
+ Stort urval
- Dålig support
- Långsama
- tomt lager
December 17, 2001
bara ni som har förvriden uppfattning, jag har fått 2 nya diskar uppskickade utan att returnera först, fick sedan problem med ett chieftech agg och fick genast ett nytt, även det, utan att skicka något i retur först (själklart skickade jag sakerna ASAP) men det är vad jag kallar för service. iofs har jag köpt för rätt många X antal tusen kronor därifrån, men ändå..
December 17, 2001
jag ringde dem på ett nummer jag fick via e-mail be berättade hur det låg till, och att det va kris... killen på db sa att han skulle skicka upp nya prylar direkt om jag returnerade direkt, en deal är en deal, tog med 2 dagar att få de hela prylar, gentemot 1 veckor/14 dagar som det vanligtvis tar
1 Guest(s)