February 9, 2002
Undrar lite över om ni köper lika mycket från datorbutiken.se som förr, när de var billigast på nästan allt?
Fram till för ungefär ett halvår sedan köpte jag nog 90 procent av mina datagrejjer från db.
Nu kan jag knappt komma ihåg när jag beställde något från dem senast.
Blir mest komplett och itbutikken.
Så, vad jag är mest intresserad över är om lågprisbutiker med urusel kundservice ändå kan lyckas skaffa så trogna kunder, att de stannar kvar även när prisstrategin ändras, och allt blir dyrare. Trogna kunder som är ganska okänsliga för prisläge är ju något man annars förknippar med god kundservice, att butiken ligger nära där man bor, osv. Kunder som shoppar hos lågprisbutiker är ju enligt teorin bara trogna så länge priset är rätt.
May 23, 2001
Handlar jämt från DB, aldrig upplevt att deras kundservice är urusel. Dock så hade de problem med telefonväxeln idag när jag skulle ringa dem, men annars har jag aldrig haft problem med dem......
Men jag vet folk som har blivit behandlade som skit och om jag skulle bli behandlad så av dem så skulle jag sluta handla därifrån på engång!
June 28, 2001
jag tycker komplett och Gtek har rätt bra kundservice,
fast Gtek e lite slappa på att paketera och få iväg varorna.
och den 27 så får komplett in abit nforce2 mobos, ska bli intresant o se hur länge jag HOLY SHIT DET ÄR JU IDAG 😮 !
hejdå
Edit: damn, ordern är fortfarande öppen :tre: och det är en fredag, och sen kommer nyår...
WHy must this Be! (invader Zim)
1 Guest(s)