October 27, 2002
Otroligt men sant, idag visade datorbutiken.se mig att de har lite service iaf... Jag skickade i förra veckan in ett trasigt radeon9500pro, andra gången på 6 månader som mitt gfxkort gått sönder och därav retur till db... förra gången tog det 4 veckor att få kortet, och jag mailade igår och bad dem att prioritera mitt ärende denna gång då jag inte vill sitta kortlös i 4 veckor till... De skickade tillbaka och ville enbart ha screenshots på hur min fuckade bild såg ut så skulle de strunta i att kolla fel på den=)
otroligt men sant som sagt=) Nu återstår det bara att se vilket kort jag får tillbaka... rad9500pro finns ju inte längre och 9600pro går jag inte med på då det är sämre än 9500pro... 😀
April 16, 2003
Jaa, det är andra takter än pcbutiken.com när mitt grafikkort pajade efter 6 månader. Visserligen fick jag svar igår (okej, lite service när mailar på en söndag) om att de skulle skicka nytt kort men lik förbannat har jag fått vänta fyra veckor på så mycket som en tillstymmelse till svar. Och det när de utlovar "svar inom 48 timmar på vardagar".
Jag kan inte annat än att gratulera. 🙂
2 Guest(s)