March 19, 2003
Jag kanske tänkte köpa en Dell Latitude C400.
Den är bestyckad med en p3m på 1000mhz samt 256 ram och 20gb disk.
Är 3500:- bra pris för en sådan dator?
October 9, 2003
NJae...iofs är det billigt, men iom att maskinen försvunnit ifrån marknaden o Dells sortiment blir alla delar, typ nytt batteri som jag antar du behöver relativt snart, svindyra. Ska du däremot ha den som "stationär" maskin, alltid strömansluten, är det ett mycket fint pris!
March 19, 2003
ptr wrote: NJae...iofs är det billigt, men iom att maskinen försvunnit ifrån marknaden o Dells sortiment blir alla delar, typ nytt batteri som jag antar du behöver relativt snart, svindyra. Ska du däremot ha den som "stationär" maskin, alltid strömansluten, är det ett mycket fint pris!
Det är en kompis som säljer den och han säger att batteriet är mycket bra.
Antar då att jag köper den då 😉
March 25, 2002
Batteri kan du få tag på länge till. Bara för att saker inte finns på deras sida betyder inte att prylar inte finns att få tag på.
Till Dell C400 finns det fortfarande delar att köpa online på Dell's hemsida. Jag hade tidigare en Inspiron 8000 som inte finns med ens på reservdelssidan längre men jag ringde och kunde på så sätt beställa en reservdel.
För övrigt så har jag själv en C400 och tycker den är helt underbar 🙂
3500kr är ett bra pris också.
Sen kan du stoppa i ett WLan-kort i den också (om den inte har det redan). Jag köpte ett Intel Pro Wireless 2200BG från Komplett för 390kr och stoppade i i den interna MiniPCI-sloten.
1 Guest(s)