June 3, 2001
Ska beställa lite grejs:
Chassi: Chieftec TA-10W Scorpio FullTower 340W ATX
Mobo: EPoX EP-8K7A AMD761
Prolle: AMD Athlon Thunderbird 1.33GHz 256Kb
Prollefläkt: GlobalWin WBK38 SocketA (max 1.6GHz)
256Mb DDR PC2100 184pin 266MHz (ev x2)
Floppy: Standard 1.44Mb 3.5"
Graffekort: Point Of View GeForce2 GTS PRO 32Mb DDR TV-out Retail AGP
Allt finns på datorbutiken..
Nått jag ska byta?
Nu till den FETA haken.. 🙁
Jag ska beställa me "Montering samt test av dator" :gråt:
Saken e den att jag INTE VÅGAR :cy: pilla på vissa av prylarna (prolle, mobo samt diverse kablar) men resten e ok.
Nu blir man väll mobbad men det tänker jag ta så här:
December 23, 2000
Om du inte har märkt det så har priserna gått upp betydligt den senaste tiden hos datorbutiken.se
...på de flesta produkterna.
Beställ liknande grejer hos http://www.komplett.se istället.
Det kan säkert bli billigare och du får bättre frakt-avgifter, leveranstid och support.
June 3, 2001
On 2001-08-13 19:35, P wrote:
Om du inte har märkt det så har priserna gått upp betydligt den senaste tiden hos datorbutiken.se
...på de flesta produkterna.Beställ liknande grejer hos http://www.komplett.se istället.
Det kan säkert bli billigare och du får bättre frakt-avgifter, leveranstid och support.
Jo det har jag sett...
Men så var det d där me att pilla ihop prylarna...
Nu till den FETA haken..
Jag ska beställa me "Montering samt test av dator"
Saken e den att jag INTE VÅGAR pilla på vissa av prylarna (prolle, mobo samt diverse kablar) men resten e ok.Nu blir man väll mobbad men det tänker jag ta så här:
Jag förstår dig! Men om du inte redan har läst NHs datorbyggarskola så tycker jag du ska göra det! Det är inte så farligt som man tror att bygga sin egen burk!
Datorbyggarskola
Tekniknörd som gillar att träna.
June 3, 2001
Jag förstår dig! Men om du inte redan har läst NHs datorbyggarskola så tycker jag du ska göra det! Det är inte så farligt som man tror att bygga sin egen burk!
Datorbyggarskola
Kan ni inte göra en ny guide...
Och bygga min dator 😀
*Detta e ironi*
2 Guest(s)