August 16, 2002
scoredevil wrote: från min RETUR på KOMPLETT
2003-09-30 22:47
DS
Testas
Diversekortet har varit i deras ägo sedan den 22/9.....
alla säger att just komplett är så bra på RMA...kanske inte i detta fallet dårå 😕
Från :
ITButikken A/S
Till :
[email]el_keff@hotmail.com[/email]
Ämne :
Vi har modtaget varen fra retursag *****
Datum :
Mon, 15 Sep 2003 17:46:18 +0100
Vi har modtaget din pakke angående retursag nummer *****
Vi er nu i gang med den videre behandling af sagen. Vi vil gøre vores bedste for
at servicere dig hurtigst muligt.
Du kan følge med i fremskridtet i din retursag ved at gå ind på vores Track &
Trace side. Der kan du hele tiden se hvem der har med din sag at gøre, og siden
hvornår.
Mvh.
ITbutikken A/S
EDIT: ja ni kan ju gissa om jag fått mitt kort eller inte
February 10, 2003
Hos Komplett får man egendligen goda Service.Non gong skickade jag nonting tillbaka som inte passade för mig och detta gick lite längere Tid på detta.Hade under Tiden ny Grejer beställt och fick för besväret en CD-Rom gratis.
Också när nonting är för dyrt ska man ringa och säga till so får man också en Rabatt so att man inte betalar mera som på andra.
Det finns Kunden som säga ingenting bara betalar,det är up till Kunden att gnälla eller hinvisa på detta-man ska go lungt tillväga,mycket viktgt.
So long........
June 18, 2001
Det här är mitt första inlägg på en vecka, och det är just på grund av en retur till komplett.
Nåväl.
Jag lämnade in mitt moderkort i torsdags strax efter 16:30 och sade att jag ville ha ett nytt. 16:55 kom en orderbekräftelse. 22:27 kom en leveransbekräftelse.
Hyggligt bra service.
Å andra sidan skickade jag inte in kortet utan åkte iväg till deras support/retur-kontor här i Gbg. Jag bönade och bad lite också. 🙂
1 Guest(s)