May 22, 2001
Hej!Jag har sökt efter en billig mp3 spelare i flera dagar, den bästa och billigaste jag hittade var Diva mp3 player!den har 32 mb inbyggt flash minne och ett compactflash kort på 128 mb!Allt detta för endast 1530 kr på digitalnytt.com
Nu funderar jag om det är någon som har någon erfarenhet på dom här, om dom är värt sitt pris eller om det finns bättre för samma pris? Är mycket taksam för svar!
March 2, 2002
On 2002-03-01 21:20, osborne wrote:
Hej!Jag har sökt efter en billig mp3 spelare i flera dagar, den bästa och billigaste jag hittade var Diva mp3 player!den har 32 mb inbyggt flash minne och ett compactflash kort på 128 mb!Allt detta för endast 1530 kr på digitalnytt.com
Nu funderar jag om det är någon som har någon erfarenhet på dom här, om dom är värt sitt pris eller om det finns bättre för samma pris? Är mycket taksam för svar!
Jag har inte mycket erfarenhet om andra mp3 spelare än min kära Samsung Yepp. Köpte den för ett år sedan med 64mb inbyggt flash minne för 1400:-. Ska nu köpa till ytterliggare lite minne.
Yepp:en har bra ljud, fjärrkontroll, bra program medföljer och den är liten. Har dock aldrig varit ett fan av snäcklurar så jag köpte ett par Koss PortaPRO som blev pricket över i:et.
2 Guest(s)