December 5, 2001
skiroy wrote: Död åt dom som placerar trådar i allmänt för maximal synbarhet när det finns en forumdel som är skapat för sådana här trådar.
*tråd flyttad*
Callister håller bara till i allmänt
Köpte en bärbar CD-spelare med mp3-stöd hos elgiganten med 30 dagars öppet köp. Den 30:e dagen lämnade jag tillbaka den utan problem 🙂
December 5, 2001
Tindy wrote: [quote=Sardaukar][quote=Gueno]Alltid köpa rätt över disken. [-(
Ja att köpa spel med öppet köp låter skumt såvida man inte har brutit plastöverdraget förstås.
Prova själva då.
Inget plastöverdrag eller nåt, bara skivan är orepad så får du byta.
Skitsoft 😀
Måste dem gå back på...
November 22, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Callister]I guess not, de säljer väl om den ändå.. =p
Stackare som köper ett spel där cd-keyn är tagen :blink: Eller dem kanske byter ut den iofs, men det är ju inte gratis heller...
Det kanske inte gäller spel med cd-key.
Och mmorpg lär det ju knappast gälla.
December 5, 2001
Json_81 wrote: [quote=Sardaukar][quote=Callister]I guess not, de säljer väl om den ändå.. =p
Stackare som köper ett spel där cd-keyn är tagen :blink: Eller dem kanske byter ut den iofs, men det är ju inte gratis heller...
Sant...men de "bästa" spelen har ju cd-key känns det som.
November 22, 2001
Sardaukar wrote: [quote=Json_81][quote=Sardaukar][quote=Callister]I guess not, de säljer väl om den ändå.. =p
Sant...men de "bästa" spelen har ju cd-key känns det som.
Njae, det gäller ju onlinespel.
Alla andra spel gör det ju inget om nyckeln kommer på vift.
October 25, 2003
Json_81 wrote: [quote=Sardaukar][quote=Callister]I guess not, de säljer väl om den ändå.. =p
Jo.
Det gäller _ALLA_ spel.
Min polare snodda faktiskt CDKeyn ur War of The Rings och spred på nätet.
Sedan lämnade han tillbaka spelet och fick pengarna tillbaka.
Grymt jävla dålig stil av honom.
December 5, 2001
Tindy wrote: [quote=Json_81][quote=Sardaukar][quote=Callister]I guess not, de säljer väl om den ändå.. =p
Jo.
Det gäller _ALLA_ spel.
Grymt j**la dålig stil av honom.
Smart att sprida en cd-key. Då kan han ju ev. bli avslöjad av butiken om det om förmodan skulle gå så långt. Sen förstår jag inte syftet att sprida det heller. Huvudsaken är väl att man har den själv?
October 25, 2003
Sardaukar wrote: [quote=Tindy][quote=Json_81][quote=Sardaukar][quote=Callister]I guess not, de säljer väl om den ändå.. =p
Jo.
Det gäller _ALLA_ spel.
Grymt j**la dålig stil av honom.
Smart att sprida en cd-key. Då kan han ju ev. bli avslöjad av butiken om det om förmodan skulle gå så långt. Sen förstår jag inte syftet att sprida det heller. Huvudsaken är väl att man har den själv?
Wärschstatus?
February 21, 2004
Konsumentombudsmannen ! dom är livrädda för honom kan jag säga ! fick ett arbete för en skuren kolv att kosta 0 kr med hjälp av konsumentombudsmannen.( skulle kostar 7500) affären hade klantat sig när dom sålde delar till mig. i ditt fall är det självklart du ska få byta den. dom kommer inte ha några problem att sälja vidare den
February 21, 2004
Konsumentombudsmannen ! dom är livrädda för honom kan jag säga ! fick ett arbete för en skuren kolv att kosta 0 kr med hjälp av konsumentombudsmannen.( skulle kostar 7500) affären hade klantat sig när dom sålde delar till mig. i ditt fall är det självklart du ska få byta den. dom kommer inte ha några problem att sälja vidare den
3 Guest(s)