May 17, 2002
De okrönta mästarna på service och snabba leveranser har äntligen fixat en privatkundssajt/bolag:
mycket bra säger jag.[/i]
March 27, 2003
maedhros wrote: Hej. jag har typ noll erfarenhet av dustin.. alla snackar om deras service. va menar ni då? hur gör dom bra service?
Om din vara är sönder när du får den ringer du bara upp dem. Inget snack de skickar en retursedel direkt!
Leveranserna är mycket snabba om varan finns i lager.
Dom svarar gärna på frågar (trots att dom igentligen, tills dustinhome öppnades, riktar sig till företag) både via mail och telefon.
osv.....
May 17, 2002
Adam wrote: [quote=maedhros]Hej. jag har typ noll erfarenhet av dustin.. alla snackar om deras service. va menar ni då? hur gör dom bra service?
Om din vara är sönder när du får den ringer du bara upp dem. Inget snack de skickar en retursedel direkt!
Leveranserna är mycket snabba om varan finns i lager.
Dom svarar gärna på frågar (trots att dom igentligen, tills dustinhome öppnades, riktar sig till företag) både via mail och telefon.
osv.....
exakt, tex om din dusitnköpta skärm rasar, du ringer och innom 12h står det en DHL-bil utanför din dörr med en ny skärm i utbyte.
1 Guest(s)