August 22, 2005
4X Datawrite skivorna på denna sidan är inte bulk skivor va? Nån som testat dem på en pioneer 105?
http://www.itpower.se/
March 10, 2003
Edit: skrev fel på adressen .. Sry! .. fixat nu.
Kolla med denna sidan annars.
http://www.mobiltech-media.com
Jag mailade dom angånde Bulk skivor och min Nec 1300.
Han förklarade att om man flashade min DVD så fungerade alla dom hade.
Han skickade t.o.m. med filen jag skulle flasha.
Gissar på att du behöver göra något liknande för att din skall köra bulk
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
Hmm.. tror inte jag sett med DVD fodral.. men det gör köpa löst på länken ovan när man andå beställer en massa Bulk DVD.
Har beställt 100st DVD-r skivor för att göra lite backuper av mina HD's. :bgrin:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
October 18, 2001
Dr_spackel wrote: Hmm.. tror inte jag sett med DVD fodral.. men det gör köpa löst på länken ovan när man andå beställer en massa Bulk DVD.
Har beställt 100st DVD-r skivor för att göra lite backuper av mina HD's. :bgrin:
Tjo!
Vilka funkar bra med necen då? Fanns SKITmånga på den sidan juh.
March 10, 2003
Alla fungerar för mig nu.. Flashade min DVD så att den klarar av Bulk skivor.
Jag har tyvärr inte kvar flashfilen men mailar du dom så kan dom ge dig den (fick den av dom).
Att flasha en DVD är samma princip som med en BIOS. Dock gillade flash programmet inte att
DVD:n satt på PrimaryMaster så jag fick flytta den tillfälligt medans jag flashade.
May 26, 2003
Jag har också en Nec ND-1300 och jag ringde Mobil Tech Media som jag hade köpt 100st Princo whiteskivor från som inte fungerade. De hänvisade mig till att flasha om brännaren och sen dess har allting fungerat perfekt! Tror inte heller att det säljs dvdskivor med fodral men overclockers.se har mycket billiga boxar!
1 Guest(s)