September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: har en kompis som brukar beställa där ifrån, har för mig att det inte brukar ta mer än max ett par dagar. Själv beställer jag från Discshop. Där är det alltid leverans nästföljande dag om man beställer innan 16.00.
Visst är dom australiens eller något?
För spelen jag beställde finns bara i US NTSC (och JAP).
Vad kostar frakten hos dem?
PS. Tack. DS.
PS2. Vad står "DS" för. DS2.
EDIT: Jag läste CDwow! Sorry! Usch... Jag skulle nog lagt mig igår ändå...
September 16, 2002
Json_81 wrote: Jag brukar ha fått grejerna på några dagar.
Sist tog det nog iofs 2 veckor, men då hade grejerna fastnat i tullen.
Har hört att grejer därifrån oftast gör det nuförtiden.
Du kan väl berätta hur det gick?
Ajdå... Med min tur så blir det väl 3 veckor. Så jag berätter då...
har jämt oflyt i sånt där.
Ett svärd jag köpte förut kom vilse (fastnade inte i nån kontroll eller nått) på sista av 4 flygplatser i våras... Då blev man irriterad, men som tur var hittade dom det och skickade det till mig med en Taxi.
Jag har i alla fall mailat (dvdboxoffice) och frågat om dom kan ge mig en ETA på det hela.
September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: blandar jag ihop det här eller, jag är helt sabla hundra på att det inte tog två veckor för herr Peterson att få sina skivor. Får ta och fråga om det verkligen var därifrån han beställde. 2 Veckor. det kan inte stämma med honom.. återkommer.
Jag sitter här och väntar så länge. :bgrin:
November 22, 2001
Krqagyzzz wrote: blandar jag ihop det här eller, jag är helt sabla hundra på att det inte tog två veckor för herr Peterson att få sina skivor. Får ta och fråga om det verkligen var därifrån han beställde. 2 Veckor. det kan inte stämma med honom.. återkommer.
Fastnade inte prylarna i tullen för honom har det säkert inte tagit längre än ett par dagar.
September 16, 2002
Json_81 wrote: [quote=Krqagyzzz]blandar jag ihop det här eller, jag är helt sabla hundra på att det inte tog två veckor för herr Peterson att få sina skivor. Får ta och fråga om det verkligen var därifrån han beställde. 2 Veckor. det kan inte stämma med honom.. återkommer.
Fastnade inte prylarna i tullen för honom har det säkert inte tagit längre än ett par dagar.
Det står på hemsidan att porr kan fastna i tullen, men jag tror knappast Megaman kan klassas som det. 😛
September 16, 2002
GAH!
"#¤&%/(
Jag mailade dom för att be om en ETA för leveransen...
DVDBoxOffice wrote: Hello,
We do apologize, unfortunately the title is not in stock at the moment. We
do receive stock in everyday and are working extremely hard to fill your
order. You will be emailed by our system as soon as your order ships.We can't estimate when the title you are looking for will be in stock, but
if it is listed on our site, we will do our best to get it in for you as
soon as possible.We are sorry for the wait, if you decide that the wait is too long you may
cancel your order at any time.Please send your cancel request to [email]cancel@dvdboxoffice.com[/email].
Just min tur...
1 Guest(s)