April 29, 2004
bor inte så centralt så jag har bara 0.5 lina . glodde på sprays hemsida å såg att ja kunde få 2/0.5 iaf, så nu undrar jag om spray är bra och håller va dom lovar o.s.v.??? finns det nåra andra företag som har liknande erbjudanden till folk som inte kan få 8/1 och uppåt???
*edit* bor i gbg
April 29, 2004
Death On Wings wrote: Kör med spray 8mbit och det funkar prima dock har de ju en max upload/download som man inte får överskrida.
Dock har jag gjort det och inget har då hänt med mig 😀
ok, vad ligger gränserna på då??? dom har ingen sån löjlig betala per mb lr nåt va??? (hitta knappt nån info på deras sida.)
April 29, 2004
Death On Wings wrote: 50 gb i månaden är det tankar du över det så har de rätt att begränsa dig så att du enbart kan surfa.
Killen i suporten sa att de aldrig behövt göra så med någon.
ok laddar ner c:a 20gb i månan nu så det blir väl 70-80gb med spray 2000 aja e ju bättre än 0.5 iaf så d blir nog en beställning senare, bugar å bockar för era snabba o trevliga svar O.A.O.
April 29, 2004
nä fan räknade lite riktigt (miniräknare) blir c:a 75gb i månaden om ja laddar i c:a 40KB/s dygnet runt vilket jag gör. det blir då c:a 250gb i månaden med spray 2000 så då är d ju ingen ide om man inta kan ladda ner lika mycket som en 0.5 lina innan dom stryper, lr vad säger ni glada trevliga??? :bok:
*edit* bryr dom sig verkligen???
November 18, 2003
Death On Wings wrote: Kör med spray 8mbit och det funkar prima dock har de ju en max upload/download som man inte får överskrida.
Dock har jag gjort det och inget har då hänt med mig 😀
huh?
har dom??
vad är den på då?
edit:läste tråden såg, vad kommer ni med spray8000 upp i?
1 Guest(s)