January 22, 2003
Nej, koss har ett par halvbra.
http://www.webhallen.com/prod......p?id=33563
En lite dyrare men mycket bättre modell från sony
http://www.webhallen.com/prod......p?id=26439
Jätte dyr och bra modell från Shure
Koss pluggar kanske är billiga, men man får för mycket bas och orginal pluggarna sitter dåligt i öronen, men dom funkar (Köp Pro-ear tip om du köper koss bara!)
April 30, 2005
November 5, 2001
Mean Machine wrote: Vet inga konkreta skillnader, förutom att 71 låter vassare än 51 (sett till namnet alltså), och jag skulle därigenom tippa att de är vassare.
Låter väl inte helt orimligt.
Ska se om jag kan hitta MDR-EX71 någonstans i Skövde innan jag beställer ett par. Vill helst se dom i verkligheten först. Dom är ju inte helt gratis.
Läste att många på pricerunner.se hade haft problem med att dom går sönder. Inget du märkt av?
February 12, 2003
Arny wrote: [quote=Mean Machine]Vet inga konkreta skillnader, förutom att 71 låter vassare än 51 (sett till namnet alltså), och jag skulle därigenom tippa att de är vassare.
Ska se om jag kan hitta MDR-EX71 någonstans i Skövde innan jag beställer ett par. Vill helst se dom i verkligheten först. Dom är ju inte helt gratis.
Läste att många på pricerunner.se hade haft problem med att dom går sönder. Inget du märkt av?
Det vore då fan om de skulle pajat än...:D
Köpte de i torsdags. Så inte än, men det är möjligt om många haft problem med det, tyvärr.
November 27, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Arny][quote=Mean Machine]Vet inga konkreta skillnader, förutom att 71 låter vassare än 51 (sett till namnet alltså), och jag skulle därigenom tippa att de är vassare.
Det vore då fan om de skulle pajat än...:D
Köpte de i torsdags. Så inte än, men det är möjligt om många haft problem med det, tyvärr.
Skillnaden är att 71 har förlängningssladd.
//Andreas
November 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=Mean Machine][quote=Arny][quote=Mean Machine]Vet inga konkreta skillnader, förutom att 71 låter vassare än 51 (sett till namnet alltså), och jag skulle därigenom tippa att de är vassare.
Skillnaden är att 71 har förlängningssladd.
//Andreas
Måste väl finnas nån mer skillnad än bara det. Dyr förlängningsladd annars :-k
November 5, 2001
Blev tillslut ett par Koss "the plugg" med pro eartip från Webbhallen. Insåg att jag inte behövde ha några dyrare än så länge. Får se hur jag trivs med dessa.
Edit: Fick dom idag och det var tur jag beställde pro-eartip. De medföljande propparna är värdelösa. Får dom inte att passa alls. Ljudet är acceptabelt. Beror mycket på hur man får in dom i örat.
2 Guest(s)