November 6, 2001
Jag och chrippaz var på elgiganten igår och kollade runt, då vi fick syn på det här:
Ett Creative 3D Blaster GeForce 3 Ti500, med den lilla gulliga prislappen på 3790 svenska kronor. Det tyckte vi var lite roligt, så vi förverkligade det med min telefon. Ursäkta kvaliteten på bilderna, kameran har rätt dålig skärpa på nära håll, och sen var det rätt dåliga ljusförhållanden i butiken.
Håll till godo^_^
June 29, 2002
jag vet när jag skulle handla ett spel på giganten..så dom siffrorna som stod där på spelet (som man trodde va priset) va bara ett nummer för kassan pers. .. gaaanska vilseledande..kanske va likadant där på graffekortet..vem vet?
O jag fråga om det va priset som stod där..
han svarade
"nejnej..det där har inget med priset att göra det är bara en märkning"
Det va ju så att spelet va på rea då..399:- o på lappen stod det..539
November 4, 2001
jompz wrote: jag vet när jag skulle handla ett spel på giganten..så dom siffrorna som stod där på spelet (som man trodde va priset) va bara ett nummer för kassan pers. .. gaaanska vilseledande..kanske va likadant där på graffekortet..vem vet?
han svarade
"nejnej..det där har inget med priset att göra det är bara en märkning"Det va ju så att spelet va på rea då..399:- o på lappen stod det..539
Kan det inte ha varit så att det kostade 539kr innan det kom till lådan där det stod 399kr?
June 29, 2002
chrippaz wrote: [quote=jompz]jag vet när jag skulle handla ett spel på giganten..så dom siffrorna som stod där på spelet (som man trodde va priset) va bara ett nummer för kassan pers. .. gaaanska vilseledande..kanske va likadant där på graffekortet..vem vet?
han svarade
"nejnej..det där har inget med priset att göra det är bara en märkning"Det va ju så att spelet va på rea då..399:- o på lappen stod det..539
Kan det inte ha varit så att det kostade 539kr innan det kom till lådan där det stod 399kr?
nejnej..det kostade 499 :- innan..
Och jag frågade 2 gånger.. mysko med giganten asså
June 11, 2001
-=|Znurf|=- wrote: Grejen med denna "lägsta pris garantin" är att om de säljer en Tv för 4000:- och EXAKT samma tv finns på Siba, fast för 500:- då har de gjort det så finurligt så att de sätter lite siffor efter Sony 23478Ffjs-sdfj och då är det tydligen inte samma TV längre... O_o
Hahahahaha....
Det är ju just det som dom påstår, EXAKT samma TV, dvs samma fysiska apparat, vilket är omöjligt än så länge... men när kloningen kommer igång på allvar då får dom det hett bakom öronen.
April 3, 2003
En gång när jag va int på elgiganten så råkade jag bli larmad av en praktikant men lyckligtvis funkade inte larmning något bra.
SEn en gång skulle jag köpa ett spel på elgiganten men skippa det när priset var annorlunda på kartongen än det jag hade sätt i en tidning för någon månad (jag menar självklart att det var högre)
2 Guest(s)