March 8, 2004
Har nu en 17" tft, vilket kräver en upplösing på 1280/1024.. har för tillfället en barton 2500+ med 1gb minne samt ett 6800le fullt upplåst.
nu är det så, jag är osäker men tror minne är lite halvkassa, så ev så behövs bara nya minnen. men nytt moderkort/processor vore inte heller fel. Vad är bra på marknaden nu? plankan måste ha agp 8x port...
vill helst inte byta grafikkort.
/mvh Joakim
December 31, 2001
Du behöver inte nya minnen du behöver bara mer.
1gb skulle jag påstå är rekomenderat eller nästan minimum för wow.
Jag klarade av att köra 1280x1024 med mitt 9800xt, 1gb ram och en xp3200.
Dock var inte allt på högsta men 90% av inställningarna var det.
Att byta ut moderkortet mot ett nyare bara för att få 8x agp är idioti då det inte ger någon somhelst märkar prestanda vinst.
September 20, 2001
Death On Wings wrote:
Att byta ut moderkortet mot ett nyare bara för att få 8x agp är idioti då det inte ger någon somhelst märkar prestanda vinst.
Han har redan AGP 8x....
Jag tror som de andra att du behöver mer minne, kan du inte låna lite av en polare och testa, så ser du ju om det är vad som är problemet...
December 31, 2001
Edvuld wrote: [quote=Death On Wings]
Han har redan AGP 8x....
Jag tror som de andra att du behöver mer minne, kan du inte låna lite av en polare och testa, så ser du ju om det är vad som är problemet...
Jag som missuppfattade det hela
March 8, 2004
2 Guest(s)