December 18, 2002
macrus wrote: Softare att köra Zalman's passiva nbkylare. 50kr och funkar utmärkt.
Det softaste är en Swiftech MCX159-R på "plats" :blink:
payade 200:- för min. 😛
ggl
June 23, 2002
Tindy wrote: [quote=macrus][quote=Tindy]Abits NBfläktar är RIKTIGT kassa, dock så är det det enda dåliga med deras kort.
Jag har ett IC7-G, och är grymt nöjd.
Har allt jag behöver, och det är stabilt och bra.Slängde iväg ett mejl till dem ang. min nbfläkt jag med efter denna tråd, den rasslar och har sig, hoppas jag får en ny...
Softare att köra Zalman's passiva nbkylare. 50kr och funkar utmärkt.
Jo, men jag har inga monteringshål i mobot, och jag vill inte limma fast den så...
Ajdå, jag limmade fast den. 😛
Men finns en Revoltec fläns.. http://www.webhallen.com/prod.php?id=29921
Antar att du har "öglor" du fäster med istället för hål.
February 12, 2003
DexiL wrote: [quote=macrus][quote=Tindy]Abits NBfläktar är RIKTIGT kassa, dock så är det det enda dåliga med deras kort.
Har allt jag behöver, och det är stabilt och bra.Slängde iväg ett mejl till dem ang. min nbfläkt jag med efter denna tråd, den rasslar och har sig, hoppas jag får en ny...
Ja, men vid överklockning så öker tempen på nordbryggan. Vet inte om det då är så rekommenderat att köra en passiv kylare.
Kyler fortfarande väääligt mycket bättre än den aktiva...;)
June 23, 2002
DexiL wrote: [quote=macrus][quote=Tindy]Abits NBfläktar är RIKTIGT kassa, dock så är det det enda dåliga med deras kort.
Ja, men vid överklockning så öker tempen på nordbryggan. Vet inte om det då är så rekommenderat att köra en passiv kylare.
Jag kör överklockat, det funkar utmärkt för mig.
March 29, 2003
Tindy wrote: [quote=Abit]Dear Sir
We will send out a new chipsetfan for your motherboard today.
Best Regards,
Mit Freundlichen Grüßen,
Met Vriendelijke Groet,
Genom ett enda mail.
Sjukt bra!
Abit all the way :pidu:
Detta har jag i åtanke nästa gång jag köper nytt moderkort, suverän support. Dom vet hur man behåller sina kunder 😉
2 Guest(s)