June 20, 2002
verkar vara det enda som butikerna här i stan har på lager...
vad har ni för erfarenheter av disken???
såg på storagereview att en del har dött på ungefär samma sätt som vissa 60GXP gjorde, vilket gör mig lite rädd... har nämligen en 60GXP som inte kommer leva länge till, utan dör varje gång man flyttar på den...
March 10, 2003
Jag har inga problem med IBM diskarna.
Har kvar mina 75GXP som fortfarande snurrar 24/7.
Har haft några WD som krånglat betydligt mer.. men
det kanske bara jag som är udda.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 20, 2002
nja, WD har inte heller det bästa av rykten även om det inte märks på detta forum så väl..
kan ju vara bara just ett rykte, men jag håller mig skeptisk...
Hade bestämt mig för att det skulle bli en maxtor denna gång, men sen bröjade jag kolla runt lite och märkte att de också hade en massa skumma fel...
Kom fram till att det kvittar nog vilket märke man köper, bara att hålla tummarna för att det ex. man får hem håller, så nu sitter det en 180GXP här och snurrar i burken...
March 10, 2003
Mjo det är väl det.. den enda HD jag vill ha just nu är WD Raptor.
men den finns inte i större storlek ännu.
Min erfarenhet av Maxtor är att dom ser billiga ut och låter en hel del.
Skall skaffa en Seagate nästa gång då dessa sägs vara väldigt tysta.
Just nu är det enda som låter i min datorpark hårddiskarna.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
September 4, 2002
Dr_spackel wrote: Mjo det är väl det.. den enda HD jag vill ha just nu är WD Raptor.
men den finns inte i större storlek ännu.
Min erfarenhet av Maxtor är att dom ser billiga ut och låter en hel del.
Skall skaffa en Seagate nästa gång då dessa sägs vara väldigt tysta.
Just nu är det enda som låter i min datorpark hårddiskarna.
Har just köp in en Maxtor. Vilken syns i sign. Den låter inte alls mycket. Den susar lite men inte mkt mer än en IBM som är ganska tyst.
1 Guest(s)