March 24, 2003
själv gillar jag inte ericsson längre efter att jag har använt t68i, den funkar perfekt de första 2 veckorna men sedan börjar den krångla. Den är jätte seg, när mna startar telefonen tar det ungifär 3min innan man kan bläddra i menyn, det känns som det är en 1mhz... den har också dålig reaktion, det tar 10sec innan den fattar att man har tryckt på t.ex 1. Jag rekommenderar en annan telefon.
March 23, 2003
zibbez wrote: bra att nån va positiv då, klart det kan krångla ibland, men man har ju garanti så... å e man bara rädd om grejerna så håller dom ju oftast bra. vilka färger finns den i?
Ljusblå/ljusgrå och en mer åt det mörka hållet...kommer inte ihåg om det är svart, men det tror jag inte, då hade jag inte tagit den Ljusblå/ljusgrå...Iceblue heter den kom jag på nu...=)
June 3, 2001
Smirnoff wrote: Speciellt polyfoniska rignsignaler!
Usch och fy!
Det är gay med polyfoniska rignsignaler. :bgrin:
Jag har några *PIIP* när det ringer i min elajta R600.
Jag tackar inte nej till en T68i. 8)
Får jag jobbet jag har sökt så tänker jag fira det genom att köpa mig en T68i och dagen efter supa mig full. :bgrin:
January 5, 2002
T68i är en mycket fin telefon, dock lider den av det klassiska ericssonproblemet - nämligen segheten. Inte så farligt när man vant sig, telefonen är väldigt bra i övrigt... Underbar design, och den saknar inte direkt några funktioner. Jag har en iceblue, kan hålla med om att den färgen är den skönaste 🙂
September 5, 2001
zibbez wrote: har redan en nokia nu, har tröttnat på deras batterier.... men om den nu e så kass så varför e den så DYR då? å sen så finns det ju bara massa siemens med comviq å skit i affärarena.... å alla nya nokias e så fula.
Varför är Matrox Pharpelia (lr hur det stavas?) så dyr? det suger ju, samma här fast jag tror inte T68I är riktigt så dålig, spelar ingen större roll, har väldiga problem med min T68 (knappar som inte fungerar, högtalarna etc)
June 3, 2001
Smirnoff wrote: Man är på krogen bland flickorna, sedan ringer telefonen med en härligt ton då tittar väl tjejerna på en och tror, den där killen har ...
... ingen stor snopp, men han har en "cool" mobil..
Hmm.. oftast brukar det la vara hög musik så man inte hör, det är det på dom jag besöker.
Då hjälper det inte om man har gaysingnaler. :bgrin:
Då har man vibratorn (tolka det hur ni vill). 8) 🙄
1 Guest(s)