February 13, 2003
Gick dit idag för att hämta upp en MP3 CD-spelare. En iRiver iMP-550. När jag kommer hem, packar jag upp den, laddar den, sätter i en CD-skiva och så börjar det låta som om jag skulle spola en kasett i en bandspelare. Efter jag testar en andra gång så börjar motorn låta som ett åbäke.
Så frågan är, kan jag gå tillbaka med spelaren i morgon och få en ny DIREKT, utan att behöva vänta på att dom ska kolla den? Jag _MÅSTE_ ha den i morgon nämligen.
Det fanns också små repor _inuti_ spelaren ute i kanten. Det var lite konstigt.
Och vad säger jag om jag inte får byta ut den? Har 4 vittnen att jag inte själv tappat den eller något liknande.
November 10, 2003
håller inte med , handlade en spire fläkt från webbhallen och en låda. tror att dem säljer 2:a sortering eller piratkopior. fläkten låter mer än nån annan fläkt jag testat. nu var det visserligen bara 120 :- , men ändå dem ville inte byta ut den.
lita på Dustin, dem e dyra men tjafsar inte
August 11, 2002
hm, service och webhallen, det fins inte mkt bättre kombination. Jag hade beställt ett headset som två dagar sänktes med 25% av det priset jag beställde de för, så jag slängde iväg ett mail och vips hade jag de där pengarna på mitt konto där som dras av nästa gång jag köper ngt där. 🙂
1 Guest(s)