November 4, 2001
Behållare är svindyrt men kvävet relativt billigt.
AGA säljer kväve och torris men för att köpa kvävet måste du visa upp ett speciellt tillstånd.
För att köpa torris/kolsyreisk behövs inget tillstånd eller liknande.
Detta får man även i en vanlig kartong.
Kostar 200:- för 10KG på aga senast jag kollade.
November 18, 2003
SuperNova wrote: Behållare är svindyrt men kvävet relativt billigt.
AGA säljer kväve och torris men för att köpa kvävet måste du visa upp ett speciellt tillstånd.
Detta får man även i en vanlig kartong.Kostar 200:- för 10KG på aga senast jag kollade.
va e de för tillstånd då man måste ha?
November 18, 2003
Dadde wrote: [quote=Krqagyzzz]OT: Vad skall man ha 10kg kolsyreis till igentligen?
Då kan man ju både kyla hela sin egen dator å alla polares på en gång.. Sen är de dags å trimma å bencha =P~ .. Så ska väl några gamla rekord brytas?
jepp, amd_rulez en behållare som sitter över cpun antigen gör du en egen eller köper at hj07
May 17, 2004
jag skulle rekomendera att du gör en seriös behållare, sett vissa mer eller mindre välgjorda och de har, mjaaa haft en tendens att se villiga ut att ränna. skulle ju inte vara så kul att leda ström längst hela skapelsen och bränna sönder agg och vad nu kommer i kontackt med det. inte allt för fästligt må jag tro
November 18, 2003
Vitamin-C wrote: jag skulle rekomendera att du gör en seriös behållare, sett vissa mer eller mindre välgjorda och de har, mjaaa haft en tendens att se villiga ut att ränna. skulle ju inte vara så kul att leda ström längst hela skapelsen och bränna sönder agg och vad nu kommer i kontackt med det. inte allt för fästligt må jag tro
ränna?
ja har tänkt att göra en seriös den ska vara ungefär so mden hj07 gjorde till marquzz på techsweden
November 18, 2003
SuperNova wrote: Behållare är svindyrt men kvävet relativt billigt.
Detta får man även i en vanlig kartong.Kostar 200:- för 10KG på aga senast jag kollade.
ringde o frågade den loka aga återsäljaren tror han sa 146 lr 246 + moms
March 10, 2004
Snowman89 wrote: [quote=-=EPoX=-]Hur förvarar man torris?
Hur lång tid tar det innan det smälter?
så kallt som möjligt 😀 i frys eller om man har nå annat kallt ställe, beroer ju på hur mcyket du har
Okej tack för svaret då kanske man ska köpa lite och pröva till vattenkylningen när den e klar
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
November 18, 2003
-=EPoX=- wrote: [quote=Snowman89][quote=-=EPoX=-]Hur förvarar man torris?
Hur lång tid tar det innan det smälter?
så kallt som möjligt 😀 i frys eller om man har nå annat kallt ställe, beroer ju på hur mcyket du har
Okej tack för svaret då kanske man ska köpa lite och pröva till vattenkylningen när den e klar
jo tänkte kanske da ja också p hälla o tanken 😀
2 Guest(s)