February 17, 2004
Delph1 wrote: Jag tycker att det som är till Walkman-telefonerna är av rätt vettigt kvatlié faktiskt. Jag har själv valt att inte byta ut dom för att de håller rätt jämnt.
Men visst, lägger du en 700-1000 spänn så kan du hitta bättre saker.
//Andreas
Håller med tyckte att det som hängde med min W810i funkade bra och hyffsat snygga (måste ha varit HPM-70). Dock lite dåligt basljud eller så var det dålig musik .
Tittade på SE hemsida och där har W810i knappt stöd för några stereo handsfree, vilket verkar märkligt. Skulle gärna vilja ha HBH-DS970 el HPM-82 men de verkar inte passa. Någon som vet några riktiga kvalitets Stereo Handsfree till W810i?
/Dani
February 17, 2004
Gilgamesh wrote: HPM-82 fungerar med W810i, har ett sådant till min P990i fungerar, min kusin har en W810i, kopplade dessa till mobilen och det fungerade
Stort tack för det svaret!
Gilgamesh: Tycker du ljudet är ok, rent och bra basljud?
Någon som har fått Hbh-ds970 att fungera med en W810i, hör av er så är jag tacksam :).
/Dani
February 28, 2005
Alltså, det är ju trots allt en mobil, och ljudet är ju bra tycker jag iaf, jag är inte så kräsen så att jag måste ha det bästa, jag hör vad jag lyssnar på sen så att det är "in-ear" är bra oxå. Sen att den har den där "kontrollpanelen" där man kan styra musiken o så är niice ^^ jag hade kört på de 😉
1 Guest(s)