June 20, 2003
OK nu är jag jävligt förbannad och vill bara dela med mig av trevligt info och kanske avreagera mig lite!.
köpte digital kamera hos komplett, fick den snabbt efter ett par dar..
det hade skcikat fel model, jag skickar tillbaka (bökigt och frustrerande men alla kan ju göra misstag så jag lungnade ner mig efterson komplett aldrig strulat förut)
jag fick inom kort en bekräftelse att de tagit emot paketat....
men de skulle skicka en bekräftelse att de godkännt anledningen till tillbakaskickaningen men... nu har det gått två veckor och nej inget alls har jag hört!!!!!
jag känner mig JÄ*LIGT FUCKAD av komplett AHHHRG!!!!
FANKEN vilken kuk service!!!! 👿
August 8, 2001
Efter en vecka slår man en signal.
http://www.komplett.se/k/k.asp.....ic=contact
Lugna ner dig lite innan du skriver en post så slipper vi fula ord.
December 24, 2002
chrippaz wrote: Vad menar du med äntligen? Skulle det vara positivt? Det är en skitbra butik, det kan alltid bli hända misstag...
eller hur.. även ifall dom bryr sig om alla kunder så är dom inte mer än mäniskor.. och använder datorer (antagligen microsoft system) så fel kan uppstå överallt.. mer eller mindre iallafall.. därför väljer man butiker där det är mindre..
men tillbax till Knorp.. tycker synd om dig faktiskt.. ring komplett...
July 18, 2003
Telefontrakassera dem!
Det är det enda jag har att säga i denna tråd!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
April 8, 2003
oj som det låter när komplett gör misstag.. "alla kan göra fel" "man lär sig av misstag fast det gör inte db" osv. fjortisar är vad ni är. NH-lunarstorm.
och som vanligt kan trådskaparen inte maila eller ringa butiken innan han spyr galla här. oavsett vilken butik det rör sig om.
2 Guest(s)