September 10, 2001
Det är en HEWLETT PACKARD 740 den finns med i senaste onoff bladet
Jag läste på deras hemsida (hp.se) att det satt ett moderkort med VIA KT 266 kretsar
Jag undrar fall den kretsen är stabil, eller om det är dåliga moderkort, det viktiga är att det inte strular,
Jag tänker köpa en paket dator för att jag måste ta en avbetalning och onoffs är räntefria
Och den här datorn (hp 740) verkar vara bra utrustad men det jag är osäker på är moderkortets krets (VIA KT 266) det behöver inte vara det bästa men det ska vara stabilt, datorn ska inte hänga sig och j**las.
Så är VIA KT 266 en stabil krets ??? jag vett inte vad det är för märke på moderkortet, det står inte på hemsidan
Det ända som står är att det har 2 DIMM platser. Tacksam för snabba svar, tänker köpa den i dag fall den här VIA KT 266 kretsen är stabil.
July 18, 2001
Att köpa dator i en affär liknande OnOff är ingen bra affär. Det är dyrt och dåligt.
Tycker att du ska ta en titt på komplett.se's grejjer. De har bra paket och väldigt bra support. Så ska du köpa ny dator, så rekommenderar jag verkligen http://www.komplett.se
1 Guest(s)