December 15, 2003
Hej!
Jag har nu funderat på att införskaffa en bärbar dell xps då jag numera endast spelar datorspel, seriös klockning och sådant var det ett bra tag sen som jag gjorde men av ren vana så har jag försökt hänga med i utvecklingen och köpt hyffsade grejer hela tiden som jag egentligen inte har nytta av. Och numera så umgås jag väldigt mycket med en kärring som jag träffade för ett halvår sen (med allt vad det innebär av att vara utan sin "huvudburk" ett par dagar i stöten).
Så mina funderingar har lett till att jag har kollat in lite på ovannämda dell och den verkar ju prestera väldigt bra jämfört med en hyffsad stationär. Min fråga är som följer, skall jag kränga vad jag har och börja på nytt med en bärbar?
February 10, 2005
hmmm...det framgår fortfarande inte varför du vill ha just en bärbar.
just dell xps kostar ju apmycket....men med tanke på att det e en sonoma e så kanske den har mxm som dett heter med nvidia?
altså att man kan byta ut graffekortet eventuellt?...
poängen jag försöker göra med min tomma mage e just att du inte kan uppgradera för fem öre....och det kostar dessutom rätt mycket....
men dete fasen mer praktiskt att bära på en bärbar än nåt annat....
asså själva xps:en e ju apnajs....och den e väll "värt" det men den e trots allt dyr....
aja jag kanske inte har hjälpt men det blir nog lättare om du säger varför du just vill ha en bärbar gentemot en stationär
1 Guest(s)