April 24, 2003
Moderkort: EPoX EP-8HDA3+ Moderkort för Socket 754
K8T800, ATA/SATA, LAN, ATX, Ljud
CPU, Processor: AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz
Socket 754, 1 MB cache, OEM
Grafikkort: Asus Radeon 9800XT 256MB DDR
AGP, ATI 9800XT, DVI-I, VIVO, Retail
Minne: 2 x Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 512MB
Unbuffered, Non-parity, 64Megx64, CL2.5
Hårddisk: Maxtor MaXLine Plus II 250GB 8MB
IDE ATA/133 8MB cache 7200RPM
CPU-Fläkt: Thermaltake Venus 12 CPU-Fläkt
A1744 Socket 745/940-AMD Opteron/AMD 64
Är det något som inte funkar med en annan med något annat eller är det fel fläkt någonstans? Fel Ram-minne? Fel Moderkort? Fel hårddisk?
December 5, 2001
macrus wrote: Funkar fint det där som sagt.
[quote=Sardaukar]Jag hade ju lätt bytt hårddisken mot en S-ATA. Sen har jag blivit allergisk mot Maxtor också...
Jag hade också tagit sata, men du får gärna motivera varför du är allergisk mot maxtor.
Känner och vet ett antal som haft problem med dem, inkl. mig själv.
June 23, 2002
Sardaukar wrote: [quote=macrus]Funkar fint det där som sagt.
[quote=Sardaukar]Jag hade ju lätt bytt hårddisken mot en S-ATA. Sen har jag blivit allergisk mot Maxtor också...
Jag hade också tagit sata, men du får gärna motivera varför du är allergisk mot maxtor.
Ok, vad för problem?
Har nämligen en Maxtor själv, som faktiskt funkat men det var nån disk som står och tuggade antingen var det den eller IBM disken.
December 5, 2001
macrus wrote: [quote=Sardaukar][quote=macrus]Funkar fint det där som sagt.
Ok, vad för problem?
Har nämligen en Maxtor själv, som faktiskt funkat men det var nån disk som står och tuggade antingen var det den eller IBM disken.
Precis så gjorde min 80GB Maxtor-disk. Den tuggade och lät allmänt illa och sen hängde sig datorn hela tiden. Köpte sen WD-disken och allt var frid och fröjd igen. Hade Maxtor-disken i ca 1½ år.
2 Guest(s)