March 15, 2002
De kostar ju betydligt mer i affär
http://www.webhallen.com/prod......f=Prisjakt
Även om 5000 spänn kanske inte är särskilt billigt med tanke på att man kan få en Core2Duo som presterar liknande eller bättre betydligt billigare
August 9, 2005
Gilgamesh wrote: varför köpa in dom då när dom vet att folk inte köper sådant när de finns bättre o billigare...?
Det får du fråga dom på Webhallen då? Men jag antar att det fortfarande finns folk som vill ha en sådan processor, jag menar, jag skulle knappast tacka nej till en.
February 28, 2005
kicking_kangaroo wrote: [quote=Gilgamesh]varför köpa in dom då när dom vet att folk inte köper sådant när de finns bättre o billigare...?
Det får du fråga dom på Webhallen då? Men jag antar att det fortfarande finns folk som vill ha en sådan processor, jag menar, jag skulle knappast tacka nej till en.
jag snackar om priset på 5lax, skulle du betala 5lax för den? vem tackar nej till saker som är gratis...
August 9, 2005
Gilgamesh wrote: [quote=kicking_kangaroo][quote=Gilgamesh]varför köpa in dom då när dom vet att folk inte köper sådant när de finns bättre o billigare...?
jag snackar om priset på 5lax, skulle du betala 5lax för den? vem tackar nej till saker som är gratis...
Guess not.. Men jag tror säkert det finns någon...
2 Guest(s)