February 9, 2012
Vill tipsa om detta, precis som det skrevs i en av NHW's artiklar häromveckan, och det är här ni hittar grejerna...
För er som alltså undrar var ni kan köpa det andra som Game butikerna måste bli av med, alltså inte "spel-artiklarna" utan inredning, datorer, belysning, möbler osv, så hittar ni det här:
Men skynda, för den 6 Juli så avslutas dom olika auktionerna vid lite olika tider.
Tänk på att det verkar vara den 7 Juli man måste hämta grejerna och avhämtningsplats och tider verkar vara lite snäva. Privatpersoner kan köpa men håll noga koll på slutsumma efter pris+provision+moms.
Budar man men inte dyker upp i tid för avhämtning/betalning, så kan det nog bli problem.
February 9, 2012
Jepp, det var visst inte så sanslöst mycket kul där. Då var nog dom efterföljande auktionerna mer intressanta.
I vissa Game auktioner fanns det datorartiklar men nä, trist att det inte fanns mer kul att buda på, speciellt eftersom jag inte heller vill åka land och rike runt för att avhämta. Det var mest det att jag snubblade över dessa auktioner bara nån dag efter jag läste nyheten på NHW att precis allt ska bort - spel som intredning/inventarier och verktyg.
PS. Jag har för mej dom säger att produkten säljs som den ser ut på bild, så det borde alltså innebära papperskorg med innehåll på köpet 🙂
1 Guest(s)