June 3, 2001
Svar nej.
komplett.se wrote: Under ser du beräknade fraktkostnader för olika transportsätt för din kundvagn på 27,50 kg.
Postförskott - Företagspaket (Förväntad transporttid: 1 dag) SEK 451,59 inkl moms
Postförskott - Företagspaket (Förväntad transporttid: 2 dager) SEK 451,59 inkl moms
Postförskott - Hempaket (max 35kg) (Förväntad transporttid: 2 dager) SEK 964,22 inkl moms
Nu ska jag möbla om lite.
Så sen kanske jag kan plasera ut 7 sateliter. 🙂
December 5, 2001
Gueno wrote: Svar nej.
[quote=komplett.se]Under ser du beräknade fraktkostnader för olika transportsätt för din kundvagn på 27,50 kg.
Postförskott - Företagspaket (Förväntad transporttid: 1 dag) SEK 451,59 inkl moms
Postförskott - Företagspaket (Förväntad transporttid: 2 dager) SEK 451,59 inkl moms
Postförskott - Hempaket (max 35kg) (Förväntad transporttid: 2 dager) SEK 964,22 inkl moms
Nu ska jag möbla om lite.
Så sen kanske jag kan plasera ut 7 sateliter. 🙂
:cy: jag fick betala 400:- för hempaket när jag köpte Z-680 därifrån. Är Gigaworks så jäkla tungt??
June 3, 2001
Då måste jag göra dig besviken då.. 🙄
Kommer inte.
För långt att åka, för dyrt och håller i för länge.
Efter 2 dagars LAN får jag frossa, feber och jävligt ont i halsen. :arg:
Högtalare nummer 2 på vänster sida kommer jag få problem med.. där sitter fönstret med snetak nämligen.
Det är som en balkong fast utan dörr så att säga.
Sätter jag sateliten på ena sidan kommer den för långt bort, sätter jag den på andra sidan kommer den för nära.
November 29, 2001
Gueno wrote: Då måste jag göra dig besviken då.. 🙄
Kommer inte.
För långt att åka, för dyrt och håller i för länge.
Efter 2 dagars LAN får jag frossa, feber och jävligt ont i halsen. :arg:Högtalare nummer 2 på vänster sida kommer jag få problem med.. där sitter fönstret med snetak nämligen.
Det är som en balkong fast utan dörr så att säga.
Sätter jag sateliten på ena sidan kommer den för långt bort, sätter jag den på andra sidan kommer den för nära.
I värsta fall kan du alltid kalibrera avstånden i Creatives THX setup console. DÄr kan du ställa in avstånd osv. och det funkar rätt bra faktiskt. Mina högtalare sitte rinte heller helt symetriskt men efter lite pillande med inställningar låter det som om de gör det. 🙂
June 3, 2001
Hur blir ljudet om bakhögtalarna sitter precis bakom huvet?
Hade tänkt sätta dom på väggen bakom soffan.
Ettan och trean (vänster sida) kommer sitta i hörnen på rummet.. hoppas det inte kommer komma någon form av studs från väggen.
Problemet med mitt rum är att det inte är kvadratiskt eller recktangulärt..
Det finns hela 10 hörn.
Både ·_| och _|·
Tänk dig att du är punkten.
June 3, 2001
Marron wrote: skulle ett sånt här paket fungera bra till musik?
Lr ska man köpa stora grejer då?
Läs resentionen. 😛
https://www.nordichardware.se/.....orks_s750/
1 Guest(s)