February 17, 2005
Hur många skulle vara intresserade?
eeeuser.com 🙂
UPDATE:
http://www.notebooksbilliger.de/product ... 1f323eea32
299€ +49€ frakt, vet ej vad det skulle kosta om man köpte flera dvs hur fraktpriset skulle påverkas, men det skulle förmodligen bli billigare, är inte så jävla haj på tyska.. 🙂 har mailat och frågat hur priset skulle påverkas..
UPDATE på garantifrånten, 24 månader internationel garanti enligt åvanstående sida.. 🙂
Isf skulle beställningen gå över ebay, eventuellt har jag en kompis i kina atm..
Skulle det gå över ebay så är det billigaste priset jag hittat 195GBP + 50GBP frakt sen 25 GBP extra för varje dator..
skulle vi bli 5 pers så skulle slutpriset landa på ca £195+£35+110kr frakt från mig via bussgods.. ca 3050kr per dator, vilket inte är så farligt när den kostar 2614kr i USA så 440kr i frakt kan man ju inte klaga på speciellt när den kommer kosta just under 3k när den lanseras i sverige i april...
Jag har dok inte hittat någon info om hurvida garantin är världstäckande..
3050kr gäller 512mb/4gb modellen.. hittade bara en som sålde 1gb/8gb modelen, den var dok inte så farligt mycket dyrare.. ca 7-800kr extra...
Nu återstår bara att se hur många som är intresserade, lämnar mina referencer på rec.elmor samt har en 150 omdömen på tradera. Betalning måste ske innan jag beställer, lägger inte ut i förskott, powersellers ska ju ha paypal garanti upp till £2000 (vissa iaf) sen någon som vet om man slipper tull om man skriver "gift"?
Beställningen blir tidigast den 21 jan.. 🙂
1 Guest(s)