December 29, 2003
Hur lång leveranstid brukar de ha?
Nån som har erfarenheter av dem?
Vad tror ni om detta chassi och vattenkylning?
Edit:
http://www.gtek.se/index.php?m.....dd1ac79d42
July 22, 2003
Beställde delar av dom den 5/8 och har fortfarande inte fått delarna. Först var det pga att vattenblocket jag skulle ha inte fanns inne fast det stog det.
Sen mailade dom och sa att den hade kommit, det var ungefär 1 vecka sen. Ringde dom igår och nu säger som att den inte finns inne 😕
Vad jag tycker om dom får du räkna ut själv.
Sen kan det vara jag som har otur bara.
March 27, 2003
Även om en del har haft lite längre leveranstider är vad som är standard vid köp via internet tycker jag att du ska beställa chassit just på grund av att du är sugen på det och känner att det är rätt produkt.
Den som väntar på nått gott...
EDIT: Jag menar, det verkar ju bara vara Blaxxor som har problem med att grejorna inte kommer...
December 29, 2003
Men jag vill ha det typ imorgon....och det går ju inte.....om jag hade sett de i början av veckan så.....vill ju ha nåt kul att göra i bakfyllan i helgen.
Ska kika runt och se om man hittar nåt kul datarelaterat på stan imorgon.
Hur är waterchills entrypaket, det är väl inte så tokiga grejjer va?
March 14, 2004
Spinnjonte wrote: Men jag vill ha det typ imorgon....och det går ju inte.....om jag hade sett de i början av veckan så.....vill ju ha nåt kul att göra i bakfyllan i helgen.
Ska kika runt och se om man hittar nåt kul datarelaterat på stan imorgon.
Hur är waterchills entrypaket, det är väl inte så tokiga grejjer va?
Har du för mycket pengar?!
NEj deras paket är det inget fel på.
July 27, 2004
Jag har handlat därifrån vid ett tillfälle.
Det var en ganska komplex order med 80% av prylarna inte i lager vid beställningstillfället. Man kan välja om man vill att en beställning ska skickas i delar så fort någonting finns tillgängligt, eller allt samlat när det sista kommer in. Jag valde att vänta på allt, dels för att minimera fraktkostnaden och dels för att jag inte hade någon nytta av enskilda delar.
Jag fick via epost fortlöpande information om orderstatus och förväntade leveranstider på det som inte fanns i lager. Zalman hade vid denna tidpunkt svårt att leverera...
Under väntetiden ändrade jag mina planer, och med dem beställningen. Detta gick lätt och smidigt via hemsidan.
Ny verifikation av orderstatus och leveranstider kom snabbt.
När väl prylarna kom i lager blev ordern snabbt och korrekt omhändertagen och allting levererades.
/Olle
2 Guest(s)