March 10, 2004
Jag beställde för en tid sen från gtek och dom skulle skicka ordern idag men då upptäckte dom att dom inte hade någon Black Ice Extreme 2 kvar som lovat. Den kommer inte in igen förrän den 21 juni. Dom lovade någon form av kompensation men vad tycker ni att jag ska kräva av dom?
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
January 11, 2003
ja... anteligen rabatt (vilket de sällan ger), kanske få frakten gratis istället... annars titta på någon annan produkt de har i lager och be att få den gratis med...
Jag beställde från en dator butik för ett bra tag sedan och pga en sak inte fanns i lager så hamnade ordern på villo vägar... när jag tog kontakten med dem 3 veckor senare och undrade vf det blev av så uptäcktes missen... jag fick med en bra 120mm fläkt och gratis frakt som kompensation... d var jag nöjd med iaf (är ju trots allt ett par hundra kronor)
March 10, 2004
Idag skulle dom skicka grejerna som dom hade men, hade då tydlingen fått in radiatorn men upptäckte nu att att pumpen dom skulle skicka är defekt
[Core 2 Duo 6600] [Asus P5B D] [Corsair 6400 2* 1024] [PowerColor x1900xt] [Seagate 160Gb, 300Gb, 320Gb] [Playstation Portable]
September 19, 2002
-=EPoX=- wrote: Idag skulle dom skicka grejerna som dom hade men, hade då tydlingen fått in radiatorn men upptäckte nu att att pumpen dom skulle skicka är defekt
Var ju bra att de fått in radiatorn iaf... 😉
Dock olyckligt med pumpen... Men du ska ju å andra sidan vara glad att de överhuvudtaget testade/inspekterade den först, vilket inte är så vanligt.
Är det så illa att det var det enda exemplaret av pumpen de hade eller? Isf är det ju rätt synd, även om jag inte direkt tycker att man kan beskylla dem för det, det är ju trots allt sånt som händer även om man gärna vill skylla på nån.
2 Guest(s)