March 16, 2003
Köpte ett par skruvar från gtek som enligt dom passar jättebra för att sätta fast fläktar. Jo visst. 15:- för 4 vanliga plåtskruvar som man får 200st för samma summa i närmsta järnhandel. Dessutom så var deras 35mm skruvar för små för att ens ta gäng i fläktarna. Rena blåsningen!
Skrev til GTEK och klagade och dom skulle dra av värdet på min nästa beställning, men inte fan lyckades dom ens med det.
Nu är det slut-handlat för min del hos GTEK. 👿
March 19, 2003
kabanan wrote: Köpte ett par skruvar från gtek som enligt dom passar jättebra för att sätta fast fläktar. Jo visst. 15:- för 4 vanliga plåtskruvar som man får 200st för samma summa i närmsta järnhandel. Dessutom så var deras 35mm skruvar för små för att ens ta gäng i fläktarna. Rena blåsningen!
Skrev til GTEK och klagade och dom skulle dra av värdet på min nästa beställning, men inte fan lyckades dom ens med det.
Nu är det slut-handlat för min del hos GTEK. 👿
Sånt som händer.
March 16, 2003
Xuestor wrote: sånt blir man så lack på asså, de e då man slår sig själv i huvet för att man inte köpte hos aschmed i gränden istället. Dålig stil av Gtek. O 15 spänn,´fy fan va dyrt!!
Man kan ju förvänta sig sånt hos "aschmed i gränden" men större företag som GTEK borde ha lite bättre koll på vad dom säljer.
November 9, 2002
kabanan wrote: [quote=Xuestor]sånt blir man så lack på asså, de e då man slår sig själv i huvet för att man inte köpte hos aschmed i gränden istället. Dålig stil av Gtek. O 15 spänn,´fy fan va dyrt!!
Man kan ju förvänta sig sånt hos "aschmed i gränden" men större företag som GTEK borde ha lite bättre koll på vad dom säljer.
Exakt vad ja menade, Formulerade kanske kasst?
1 Guest(s)