March 4, 2002
Var just inne och köpte ett Abit AN7.
Packar upp det och upptäcker att bakplåten är trasig - det är någon som råkat ha sönder den när han skulle få bort den från chassit - alltså:
KORTET ÄR BEGAGNAT!
Sen så är BIOS ur funktion, det går inte att spara några inställningar, min teori är att någon köpt kortet hos kylning, försökt flasha BIOS till någon senare verision men misslyckats. Sedan gått till kylning och sagt att han inte använt det (distansavtalslagen).
Hur i HELVETE kan de sälja ett kort som någon tidigare använt? SOM ÄR TRASIGT!
Jävla skitsätlle handla aldrig där.
Jag kommer inte att kunna följa med till mitt sommarställe på grund av att jag måste lämna tillbaks skitkortet till den där jävla idioten.
March 4, 2002
För att jag inte har tid att vänta, vi skulle åka till vårat sommarställe imorgon men så kommer det nog inte bli - inte för min del.
FAN vad jag är förbannad, speciellt efter att ha köpt ett defekt DFI Lanparty av webhallen, men det var iaf nytt, och inte alls derat fel att det var sönder.
November 18, 2003
Lukascool wrote: Vart köpte du ditt då?
vart tror du :arg: kylning, vi fick till och med maila dom 2-3ggr o sen ringa 2-3ggr till slut så ringde DOM när dom hade fått dom sista grejerna och dom hade skickat dom ringde dom till mig o sa de bara för att dom ahde sagt att dom hade skickat dom där grejerna i en vecka fast dom inte äns hade fått dom
March 23, 2004
pompougnac wrote: Stäm dem! 🙄
Så j**la sunkigt när sånt händer va... varför inte vara på den säkra sidan och handla från komplett?
om man ska köpa någonstans och vill vara säker ska man inte köpa från komplett i alla fall. Det är den sämsta affären som finns, jag fick en överklockad dator med norskt windows, som dessutom reboota en gång i minuten, den gick inte att formatera om och diskett stationen funkade inte.
Sen när man försöker nå dom via mail så skiter dom i att svara, och sedan när man ringer dom skyller dom på "Att dom missat mailen".
KNAPPAST! jag skickade fan 10 mail i veckan åt dom.. skit affär!
ska man vara säker ska man handla från datorbutiken!
February 12, 2003
mattan wrote: Köper inte av dom längre heller.
"Köpte" en kylfläns till min då nästan moderna pII:a, mot förskottsbetalning för att tjäna några slantar. Har fortfarande inte sett flänsen. 🙁 Mailade ett par gånger med dom, men fick inget riktigt svar. HATA!!!
Maila de och fråga... Och hota med ARN...:D
Jag skulle aldrig komma på tanken att köpa ett mobo därifrån, men jag har köpt ett par flänsar och fläktar (rent fysiskt i butiken, då), och det har funkat fint, men det är skamligt att det ska hända.
1 Guest(s)