November 4, 2003
Hade en stereo inlämnad hos Onoff på service, när jag lämnade in den så bifogade jag tillhörande kablage. När jag sedan hämtar stereon, så saknas kablarna. Naturligtvis hör jag av mig till butiken och undrar snällt och vänligt ar kablarna tagit vägen. Då får jag mig en avhyvling i stil med att " vem fan tror jag att jag är som kan komma och kräva saker av dem". Anmäler sedan försäljarens bemötande till annan butikspersonal eftersom butikschefen inte är där, blir lovad att han skall ringa upp mig. Givetvis ringer han aldrig.
Typiskt för dessa företag som bara är intresserade av att sälja och skiter fullständigt i servicen till kunden efter köpet. Fy fan säger jag bara.
Detta hände på OnOff Burlövs center.
February 2, 2003
November 4, 2003
Chris64 skrev: "Har faktiskt för mig att dem brukar skriva att man inte ska skicka med tillbehören när man ska lämna in saker på service."
Det borde ju butikspersonalen ha upplyst om eftersom det inte framgick nån annanstans att kablage inte skulle lämnas med.
Det är naturligtvis inte några sketna kablar det handlar om utan principen och deras bemötande, som är under all kritik.
Sånt här ska fram så att folk förstår vilka svin till butikschefer och försäljare de har.
Finns naturligtvis bra försäljare på OnOff också.
May 11, 2003
Det här gäller inte bara Onoff, det gäller ju Siba och alla andra stora företag som satsar allt på reklam men missar helt support och service. Vet många som har haft problem...
Jag håller med dig Avenger, det är uselt och det har jag alltid tyckt innan det här skrevs..
July 18, 2003
alltid lika kul när dom ska berätta om datorer på typ elgiganten, "den här compaqen har det allra senaste inom prossesor och grafik, det är en värsting som kommer klara alla spel ett bra tag frammåt" - så har den typ en 2200+ fx5200 och 256 pc2100, eller när dom ska berätta om en skärm: Den här är riktigt bra, en äkta crt skärm som klarar 85hz!
1 Guest(s)