April 11, 2003
Tjena. Nu är det så att jag vill ha en ny musmatta. Jag har haft 2st mjuka musmattor det senaste året och är inte alls nöjd med dom. Innan hade jag en Steel Pad 4D som jag va mycket nöjd med men som jag tyckte va för liten. Nu har jag en Cyber Snipa som jag har tröttnat på.
Så min fråga är: Vilken hård musmatta ska jag välja. Det är ju så dummt att det inte står om dom är hårda eller inte.
Här kommer iaf några som jag tror är hårda och kan passa.
QPAD CT 1.5mm Large Black
QPAD CT 4mm Large Black
QPAD Musmatta Gamer LowSense 4mm GUL
Roccat Sense Glacier Blue
SteelPad QcK+ extra stor gamingmusmatta textil
QPAD EC-R HardSurface Mousepad
Tack på förhand.
October 23, 2002
April 11, 2003
Isaku wrote: Jag skulle rekommendera alt. 1 eller 2, QPAD CT funkar perfekt med Logitech MX-serien. Kör själv med QPAD CT 4 mm och den är definitivt inte liten till ytan.
Och den är hård alltså? Hård som en plastbit typ inte så den går att rulla ihop? Isf köper jag en sån. 😛
October 23, 2002
Rune wrote: Och den är hård alltså? Hård som en plastbit typ inte så den går att rulla ihop? Isf köper jag en sån. 😛
QPADen är inte hård som en steelpad (miss av mig) den går att rulla ihop. Dock tycker jag inte den ger efter något när man pressar på musen nedåt mot mattan. Det ger en stabil känsla med andra ord. Hoppas det kan hjälpa dig.
/mvh
July 27, 2003
Om jag skulle köpa en "hård" igen musmatta skulle jag återigen ta en Steelseries S&S. Funkade hur bra som helst i många år.
Riktigt bra glid och tillräckligt stor.
April 11, 2003
Nej, jag måste ha låg sens. Annars kan jag inte döda gubbarna i spelen. 😀
Det vart ändrade planer. QPAD EC-R hade utgått från sortimenten på Itbutikken.
Så jag valde en Qpad XT-R från webhallen istället.
1 Guest(s)