September 27, 2005
Eftersom min hårddisk kraschade för några dagar sedan är jag i behov av en ny... Den skall var framme innan Dreamhack så därför måste jag beställa från komplett.se innan klockan 4.
Disken som kraschade var en samsung spinpoint 250 gigare som jag tycker fungerat kanon tills den kraschade. Är jag dum som köper en sådan igen eller finns det någon vettigare än den på komplett.se
Pris ca 800
March 15, 2004
ojdå wrote: Eftersom min hårddisk kraschade för några dagar sedan är jag i behov av en ny... Den skall var framme innan Dreamhack så därför måste jag beställa från komplett.se innan klockan 4.
Disken som kraschade var en samsung spinpoint 250 gigare som jag tycker fungerat kanon tills den kraschade. Är jag dum som köper en sådan igen eller finns det någon vettigare än den på komplett.se
Pris ca 800
tycker den är ganska prisvärd faktiskt. även fast jag är mer av en seagate kille. men kör på den eller ta en titt på seagate.
Du kan inte få ut en ny på garantin? Vet att du aldrig hinner få den till dreamhack men efteråt tänkte jag. så du inte förlorar 250 gb lagring 😉
1 Guest(s)