June 9, 2005
Hej, vill så snart som möjligt köpa en mp3-spelare. Har läst ändlöst många recensioner utan att egentligen bli mycket klokare.
Så vitt jag kan förstå är Creative Zen micro en ypperlig spelare men det känns som om 5GB är lite lite. På creatives hemsida finns en spelare som bara heter Zen, den är 20GB men ser likadan ut som Zen micro, dock finns ingen information om storlek och vikt, ej heller vart man kan köpa den.
Någon som vet mer om denna spelare eller kan tipsa om en annan bra spelare? Ni som redan har en spelar på runt 5GB. Känns det för lite eller räcker det?
Jag är tacksam för alla idéer.
January 19, 2003
Här har du en länk till några Creative spelare.
January 31, 2003
är själv stolt ägare av en Creative Zen Touch 20 gig, jag tycker den e väldigt bra det enda som är lite galet är att den är ganska stor om du jämför med en ipod i samma klass, nästan dubbelt så tjock o lite längre. har inte haft några som helst problem med den och den funkar utmärkt som en extern hårddisk som man kan transportera bilder, dokument mm.
July 18, 2003
Ipod finns ju alltid, har själv en på 40gb och är hel nöjd. Använder den dock mycket som extern hdd, men det ligger nog runt 15 gb musik på den nu. De är dyra, men enligt mig så är det helt klart värt pengarna. Sen så är det ju en av de snyggaste och coolaste mp3 spelarna som finns.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
1 Guest(s)